bouw van de politieboten van colorikits!

Sorry Indoorvlieger, album was inderdaad op "privé". Het was de eertse keer dat ik foto's plaatste (moet nog veel leren met het forum te werken)).
Status is nu veranderd naar "openbaar". Laat me svp weten als ze nu zichtbaar zijn.

Guyba2

Dat ziet er knap uit Guyba!
Misschien nog even de draden netjes tegen het plafond aan plakken en wit schilderen, maar dat zijn de details.
Ik ben benieuwd naar de eerste vaarfoto's van je!

Sorry Indoorvlieger, album was inderdaad op "privé". Het was de eertse keer dat ik foto's plaatste (moet nog veel leren met het forum te werken)).
Status is nu veranderd naar "openbaar". Laat me svp weten als ze nu zichtbaar zijn.

Guyba2

Geen probleem, het wordt vaker over het hoofd gezien. En het was het wachten waard, ziet er netjes uit!

Hoi Guyba2!
Van harte, is ook een fraai schip geworden zeg!
Deze mag eigenlijk niet ontbreken op 2e Paasdag.
Heb je misschien foto's van de machinekamer?
Ik garandeer je in ieder geval veel vaarplezier met dit schip en veel enthousiaste toeschouwers.
Laat het maar zien als het zover is s.v.p.
Groetjes,

Die in de winkel liggen zijn over het algemeen de betere exemplaren, zit minder Chinese spuug op als lijm.
Als je het geen probleem vindt om zelf wat meer te moeten lijmen, zou je nog een mail kunnen wagen naar Sales@AllOnScale.nl

Daar hadden ze aan het begin van het draadje, en ik quote:
Het zijn modellen, behoorde tot een kleine oplage van de door ons geproduceerde politieboot, die mankementen hebben opgelopen bij de productie. Het gaat hierbij om eventueel losgeraakte onderdelen, eventueel dichte schroefkokers, eventueel niet helemaal in lijn staande motorsteunen, of vergelijkbare, voor modelbouwers, gemakkelijk op te lossen euvels.

mn de losgeraakte onderdelen zijn dus volgens een aantal (waaronder ondergetekende), met de befaamde Chinese spuug vastgeplakt.

dit is wel een tijdje geleden, dus geen garanties.

Top 1 Toys daar staan ze niet meer in de webshop, dus wss niet meer leverbaar.
Heb een mailtje gestuurd naar AllonScale en hoop daar op beter bericht... of wil er hier iemand nog van een pelisie-boot af die nog niet klaar is oid? :p

Top 1 Toys daar staan ze niet meer in de webshop, dus wss niet meer leverbaar.
Heb een mailtje gestuurd naar AllonScale en hoop daar op beter bericht... of wil er hier iemand nog van een pelisie-boot af die nog niet klaar is oid? :p

Ik ben zojuist langs geweest in de winkel in Sneek.
Er staan er op dit moment nog 2 waarvan er 1 is gereserveerd(zouden ze vandaag ophalen)
Er is er dus nog zeker 1 in de winkel te koop.

Bij interesse stuur me maar even een pb-tje dan krijg je de contact gegevens van me

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje, wie kan mij helpen aan bouw tekeningen van de Politie boot zoals de P59, ik zou die graag willen gaan maken. dus een complete spantenplan, en alle andere details.

Ik hoor het graag, stuur maar een PB-tje.

Met vriendelijke groeten,

Richard

Back