Bouw van de Yorkshireman (the Model Slipway)

'de Arbo heeft al een onderzoek opgestart!!!'

De 'Arbo' start helemaal niets, hooguit de Arbeidsinspectie...
Resultaten onderzoek: een lid van de grondcrew van een RC-helikoptervlieger... Wilde bij een start de piloot uitzwaaien en stak z'n hand te hoog op. :cry: "HAP!" zei de hoofdrotor...

Roel van Essen zei:
Resultaten onderzoek: een lid van de grondcrew van een RC-helikoptervlieger... Wilde bij een start de piloot uitzwaaien en stak z'n hand te hoog op. :cry: "HAP!" zei de hoofdrotor...

óf er kwam een grote witte haai langszij, hij wilde hem 'aaien' ,stak z'n hand te laag. :cry: "HAP!" zei de haai

Arnold

Hoi Bombarst,

tjonge ik wist niet dat ook hier allerlei bouwperikelen te volgen waren, hij ziet er goed uit ga zo door, jij gaat het wel redden 5 mei

Tom Boere

klopt...ik ben al volledig vaarklaar, alleen nog wat detaillering aanbrengen!!

Ben nu eerst bezig met mn viskotter, daar moeten nieuwe netten etc op, en dat wil ik ook voor 5mei klaar hebben!!! wordt nog stevig aan doorwerken!

Arnold

Afgelopen week een nieuw aantal collega's mogen verwelkomen op de Irishman:

afb17599.jpg

afb17600.jpg

afb17601.jpg

afb17602.jpg

afb17603.jpg

afb17604.jpg

Allen hebben inmiddels toegezegd dat zij hun verlofdag van 5mei inleveren om aan boord aanwezig te zijn op de werkschependag!!

Arnold

Da's mooi personeel Arnold!
Van welk uitzendburo komen die?

(Zeeman :wink: Wibra, Bart Smit oid ?)

Ze passen in ieder geval prachig bij de rest.

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar welke schaal is je schip?
Het personeel lijkt nl. ongeveer dezelfde schaal te zijn.

Wim

van uitzendburo Ebay.de

Dit zijn figuren uit de Preiser 1:50 serie, normaal geschikt voor spoor0!

maar bij mijn 1:48 Irishman passen ze ook wel!!
de figuren met de regenjassen zijn 'industriearbeiter' en el capitano is officieel 'locfuhrer' !!

Arnold

Die ene met het oranje regenvest heeft wel een lekker plekje uitgezocht zeg :) daar zou ik niet willen staan

wel veel bemanning trouwens, op mijn boot werken maar 2 mannetjes :)

Back