WillydeWoofer
Forum veteraan
Toch wel erg stil nu hè
G.J. is naar alle waarschijnlijkheid aan het "schunkeln" met "ein Grosses Bier" in zijn hand.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch wel erg stil nu hè
Merk je dat jij en je toestellen zeeniveau gewend zijn?... We gaan op 2200 meter hoogte vliegen. ...
Vertel ....... maar het blijft een raar conservatief land. ...
Alles gecheckt en toen de Ion van Wil de lucht ingegooid, even 5 seconden de motor aan en toen gebruiken maken van minimale hellingwind.
Hij vliegt lekker, iets minder snel dan ik gewend was maar hij zweeft ook als een idioot.
Ik heb denk ik 45 minuten een beetje aan de helling gehangen en ook nog redelijk wat hoogte kunnen pakken, dus op die 2200 meter is de kist zeker geweest.
Goed te horen, dat de Ion goed vliegt.
En zo te horen gaat het met jou ook goed.
Gisteravond was de burgemeester ook even in het hotel om wat dingen te bespreken maar och och, het leek wel of ie god was.
GJ
Is in Zwitserland hetzelfde.Een zielige vertoning, als ik het zo lees.
Gebruik dit forum alleen voor modelbouw gerelateerde zaken en verkondig geen meningen over zeden en gewoonten in andere landen.
Dat is nergens voor nodig en als je toch wilt doen, kan je dat via andere kanalen doen.