Mooie kist, en erg leuke foto's. Maar zitten er geen retracts op,ik zie 'm alleen maar met gear down op de foto's?
En wat het landen van deze kist betreft, ik heb zijn kleine broertje,de oude versie zonder flaps,die is lastiger te landen,zeker bij windstil weer,als je het niet goed uitmikt is de landingsbaan vaak te kort.Ik heb ook de nieuwere focke wulf met flaps en die is echt een eitje. Op sleepgas binnenhalen,landen,laten rollen,flaps in en het staartje zakt naar de grond.
Wat mij betreft nooit meer een warbird zonder flaps.
Dat de spit gevoelig is op het hoogteroer klopt, de mijne wou eerst graag nose over gaan met landen, zwaartepunt toen bijna neutraal gelegd en gaat een stuk beter,alleen hoe neutraler ie word op zo'n klein kistje,des te giftiger op het hoogterooer. Gewoon blijven oefenen, dan gaat het steeds beter, en de mijne heeft er ondertussen ruim 200 vluchten opzitten en is nog steeds heel, behalve dan de folie,die is dramatisch,wees maar blij met de nieuwe bedrukte folie,is een hele vooruitgang.
Ja zeker zitten er retracts op.
Alleen was dit de eerste vlucht, en dan vind ik het belangrijker om hem goed af te stellen.
En daarom heb ik met de retracts niks gedaan. (ze doen het overigens wel goed.)
Nu gebruik ik het wel.
Ik moet inderdaad meer oefenen, ik heb gisteren gevlogen en dat ging super.
Ook de landing, ik kwam alleen wel wat te snel binnen, maar het was een super landing.
Hij stuiterde ondanks het snelle binnenkomen, niet.
Die folie is inderdaad erg goed, lekker dik.
Gaat ook niet zomaar kapot.