Bouw veerpont de Putter

Hoi bulliehead/Jasper,
Ik kan niet varen of er komen allerlei mensen op je af. Dus..............probleem!
Heb ik je ontmoet bij de vijver voor het gemeentehuis?
Was je toen op de fiets?
Volgens mij gezellig om eens samen met Koen af te spreken? Ik nodig jullie bij deze uit. Bij mij thuis of langs het water? Zijn er soms nog meer vaarders in de regio???
Of gaan we allen naar de werkschependag?
Groetjes...........Bertus.

nou Bertus ik woon Rdam zuid, maar wil ook best even die kant uitkomen, als ik ooit van deze boot afkom natuurlijk ;)

@Bertus,

Ik zie dat ik niet duidelijk ben geweest. Ik wilde aangeven dat ik Koen al ontmoet heb.

Al die mensen dat herken ik wel, ik heb de luxe dat ik vanaf mijn eigen steiger kan varen achter het huis.

Een keertje varen met z'n allen lijkt mij ook gezellig. dan moet ik wel de Scimitar Speed weer vaarklaar maken of alleen mij Sea Jet evo meenemen. Doe een voorstel via PB zou ik zeggen, bij voorkeur 's avonds na 8 uur ivm met mijn kinderen en werkende vrouw.

De werkschependag gaat helaas niet lukken, daar staan al familieafspraken.

bij voorkeur 's avonds na 8 uur

Dat zijn toch geen tijden. . .
Zeker dit deel van het jaar niet.
froid-brrr-45.gif

Baggeraar heeft een punt: Geen vaarweer vandaag en waarschijnlijk de gehele week niet. Het begint hier licht te stormen en de regen is onderweg.
Gezien de interesse zal ik melden als ik ga varen op het topic in het Schipperscafé.
Zou dan eigenlijk moeten heten: "Waarmee ga ik vandaag rc varen, waar en hoe laat?
Hoop dan nog eens Forumleden te ontmoeten.
Geldt natuurlijk ook speciaal voor politieboot en look-a-likes eigenaren.
Het is nu echter meer bouw- en restauratie weer. SUCCES daarmee!
Groetjes........Bertus.

Bertus, ik zou zeggen, starten zo'n topic. Of moet ik het doen? Verbaast me dat er niet al zo'n "vaarpool-afspraken" topic is.

Het messing U profiel heb ik vanavond met epoxy vastgelijmd.
full

Morgen misschiem een laag grondverf aanbrengen. Dan kan ik dat volgend weekend met zwart doen en dan dat weer een week later herhalen. Dan kan ik varen:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal er morgen een foto van plaatsen.

HOERA. Inderdaad Koen, plaatjes zeggen soms meer dan 1000 woorden zeggen ze wel.

Nog wat anders. Helaas kan je dat zelf niet veranderen, maar je topic titel "Nieuw hier, eerste project" dekt nu met 343 reacties en na bijna precies een jaar niet echt de lading meer.
Je zou eens een PB naar Martin (Burp) of Maarten (Puffin) kunnen sturen met de vraag of zij dat kunnen wijzigen in iets als "Bouw veerpont Puttershoek" (of iets anders dat de lading wel dekt).

Succes verder. Ik ben ook nieuwsgierig naar de foto's.

Groet,

Ad

Back