[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

PLakken maar

Het begon mooi , zag er mooi uit , het werkte naar behoren .
YouTube - rc f-117 test type

maar helaas 1 moment van niet op letten en :
Afb000.jpg

knippen en plakken maar weer . helaas ..

Meteen bij het uitsnijden meerdere delen maken, dan kan je in geval van een crash gelijk de kapotte delen vervangen.

Hij is alweer soort van klaar ff gauw geplakt , wil er als ik er goed mee kan vliegen 1 maken van gewoon zwart depron.
dit is maar een test dingetje , maar inderdaad , extra delen uitsnijden voor een evt. crash ga ik nu zeker doen.
:
aftercrash001.jpg

aftercrash002.jpg

aftercrash003.jpg

Grtzz to all flyers

Niels,

Heb een pbtje gestuurd.

Als je de plannen nog hebt zou ik ze graag van je ontvangen.

mvgr,
Marcel

Handiger om dat even te doen via pb, anders kan hij wel eens worden opgepikt en krijg je lekker een bakkie spam toegestuurd.

Even verwijderen zou ik zeggen ;)

Zo, ook ik heb de F117 gemaakt, althans hij is in de maak. Alle delen zijn uitgesneden en gevouwen. Morgen beginnen met plakken. Electronica is besteld en hoop ik zaterdag binnen te hebben.

Op dit moment ziet hij er zo uit maar ik maak hem nog zwart.
Foto-YH4BH88U.jpg

Zo, dan nog maar een kleine update van mijn F117 project. Tussen de strip en de voorzijde heb ik epoxy en de strip en de achterzijde heb ik met UHU Por gelijmd. Ik heb hiervoor een 6x1mm koolstof strip gebruikt ipv de ronde staaf. Alle gevouwen randen voorzien van glastape voor de stevigheid. De roeren zitten met tape vast en zijn dus ook klaar. Nu is het eigenlijk alleen nog wachten op de electronica. De servo's kan ik er ook nog wel in zetten. Kleurtje geven moet ook wachten tot ik de motorsteun geplaatst heb. Kan pas als de motor binnen in.

Foto's zeker? Nou vooruit dan :mrgreen:

Foto-UNFPXRQE.jpg

Mooi hoor , succes er mee ,
ziet er netjes uit .
die van mij moet ik weer fixen , laatste keer gecrashed , heel de voorkant aan bonken . :s ...
p.s. glastape ? is dat dat doorzichtige spul met witte draadjes er in ? ben er naar opzoek maar kan het zo 1 2 3 niet vinden
Grtzz

Niels,

Ik vindt het een prachtig kistje, en als je het niet erg vindt, zou je mij dan de plannen hiervoor willen mailen, dan kan ik het luchtruim van Roosensdaal onveilig maken met deze kist.
Ik heb je een PB gestuurd met mijn email adres.
Groeten,

Rinie

Ik heb net de randen aan de onderzijde van de cockpit en de air intakes schuin afgeschuurd zodat alles nu heel mooi op de bodemplaat aansluit. Morgen komt mijn setup binnen en dan kan ik hem afmaken. Misschien zondag meteen maar de maiden en maandag dan weer nieuwe onderdelen snijden :rolling:

Glastape is inderdaad dat doorzichtige tape met de glasvezel draadjes erin. Als je de depron delen ingesneden hebt en dan helemaal dubbelvouwt dan kan je de tape mooi over de ingesneden kanten plakken. Daarna weer terug vouwen en je hebt een mooi en stevig geheel.

Back