Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben wel even zo aardig ze door te sturen
P.s. ik zou wel je e-mail adres even weghalen, anders staat straks je inbox vol spam,,
--
Ik moet zeggen dat jouw F117 er erg stoer uit ziet
Hoe zwaar is hij nu met/zonder accu? Kan je ook eens een detailfoto maken van de aansturing van de servo's, die kon ik niet goed zien.
Ik zie ook dat je de achterkant iets hebt aangepast, met welk doel?
Als je zender niet de mogelijkheid heeft om Elevons of V-Tail in te stellen, kun je gebruik maken van een V-Tail Mixer. Hoogte en richtingsroer (of rolroer) worden dan op de juiste manier gemixt voor de twee roeren.Ik heb een vraag,
Ik ben nieuw met zelfbouw en m'n extra 300 vliegt al maar hoe krijg ik dat 2 servo's hetzelfde doen oftewel 2x voor elevator en 2x voor rol.
Ik heb een standaard zender dus geen schermpje om dingen aantepassen. Ligt het daaraan of moet ik iets bij de ontvanger veranderen?
Als je zender niet de mogelijkheid heeft om Elevons of V-Tail in te stellen, kun je gebruik maken van een V-Tail Mixer. Hoogte en richtingsroer (of rolroer) worden dan op de juiste manier gemixt voor de twee roeren.