[bouw-verslag] F-117 stealth RCpowers

hey m'n stealth staat nu echt op het punt
Eenmaal alles perfect juist staat, vliegt dit echt wel goed
ben er meer dn content vn
'K ben er ondertussen ook al mee gecrasht maar was door storing
Vliegt ondertussen al trug:D:D

foto vn reparatie

Hier nog wat foto's

sorry voor slechte kwaliteit:is met gsm getrokken dus...
Ik wil effe zeggen dat het me best erg stoort hoe je schrijft, ik begrijp het wel, maar het is gewoon storend.

Ik zeg niet dat ik zelf nooit fouten maak, (ik maak over het algemeen veel fouten denk ik). Maar jij kan het denk ik makkelijk voorkomen en gewoon hele woorden typen.

Normaal heb ik er niet zo veel probleem mee.

Ik wil effe zeggen dat het me best erg stoort hoe je schrijft, ik begrijp het wel, maar het is gewoon storend.

Ik zeg niet dat ik zelf nooit fouten maak, (ik maak over het algemeen veel fouten denk ik). Maar jij kan het denk ik makkelijk voorkomen en gewoon hele woorden typen.

Normaal heb ik er niet zo veel probleem mee.

ah oke sorry 'k zal gewoon schrijven
Het is gewoon een gewoonte ,msn taal he:)
Het tipt gewoon veel sneller en gemakelijker
Maar als het je ergert zal ik wel gewoon schrijven

Is goed :D Je vliegtuig ziet er trouwens super uit! Jammer van de crashes, maarja.

Voor de gene die grijs/zwart depron zoekken, hier in Bergen op Zoom vind je het en nog redelijk goedkoop ook! De prijs verschilt telkens, dan 8 platen voor 5 euro, dan 1 euro per plaat, dan 2 euro per plaat maar dan krijg je 2 platen gratis. :P

Stuur mij die tekening ook maar, dan kijk ik of ik hem zo kan verkleinen voor zo'n 10 grams motortje die ik van de zomer ga bestellen.

Igor

EEyz allo , succes allemaal met de F-117 .
ik ben zelf ook met de stealth bezig , ik heb het model al klaar , nu alleen nog de electra , maar wat is de beste setup ??
ben benieuwd hoe die vliegt ..
is er al iemand die een filmpje van zijn F-117 heeft ?
Grtzz Bou

Keep On Flying!

EEyz allo , succes allemaal met de F-117 .
ik ben zelf ook met de stealth bezig , ik heb het model al klaar , nu alleen nog de electra , maar wat is de beste setup ??
ben benieuwd hoe die vliegt ..
is er al iemand die een filmpje van zijn F-117 heeft ?
Grtzz Bou

Keep On Flying!

Eerder in het draadje werden een paar filmkes getoond, wel niet van de mensen hier, maar van andere mensen die het ook hadden gemaakt ;)

grts,

niels

Hoi allemaal,

nadat zoveel mensen het plan opgestuurd hebben gekregen, staat het ondertussen nog niet ergens op het Internet om te downloaden ? :-)

Groetjes,

Davy

Hoi allemaal,

nadat zoveel mensen het plan opgestuurd hebben gekregen, staat het ondertussen nog niet ergens op het Internet om te downloaden ? :-)

Groetjes,

Davy

Nope,en dat zal ook niet gebeuren; het plan moet je namelijk kopen op de site van RCPowers,maar Mike was/is zo vriendelijk het plan naar iedereen te sturen ;)

Ik heb het plan ook nog niet gekregen ;)
@ Robert : zou jij het willen doorsturen naar mij ?, als je het zelf hebt?

grts,

niels

Ik heb hem ook al van Boris gekregen, dus over msn kunnen jullie wel effe vragen aan mij (Robert in ieder geval)

Hoi , mag ik dan ook zo brutaal zijn om te vragen om het naar mij door te sturen ? PPpppppplllllleeeeeeaaaaaasssssseeeeee.

Bean_Mr at hotmail.com !

Groetjes,

Davy

voila
ik heb de planne naar iedereen doorgestuurd:D:D
Ik heb ondertussen ook al een bomluikje in m'n stealth gezet
vanavond teste hopelijk kan ik mijn vliegplein bombardere:p:p:p

Back