Prachtig weer en de voetbal was ook niet veel dus de reparatie maar even afgemaakt.
De boel weer in elkaar gezet en in de juiste kleuren gezet, eerst grijze primer, dan de eerste rode kleur erop (degene die meer glansde) en daarna de eind kleur.
Van buiten zie je er niets meer van

.
Het afplakken was ook een aardig gepruts maar toch ook weer gelukt.
En het werkende eind resultaat:
Tijdens de hele reparatie toch nog verschillende verbeterpuntjes gevonden.
Zo lekt het toch wat langs de laadbus in het voordek, moet ik wel een oplossing voor vinden want aan de onderzijde lijkt het of de contacten waar de draden op gesoldeerd zijn toch beginnen te corroderen.
Maar even in de gaten houden.
Verder een tweede magneetje onder het achterdek gelijmd zodat zowel de pallet met oliedrums als de stalen bak op het dek vast staan.
Tijdens het varen kwam ik er achter dat het regelmatig voorkwam dat het contact met de ontvanger verstoort/weg viel en dan de servo ging staan klapperen.
De antennekabel stak eerst in de kraan op het achterdek omhoog maar kwam fysiek maar nauwelijks boven het dek uit. Nu heb ik de antenne door het stuurhuis de mast in geleid waardoor de antenne nu een heel stuk boven het dek uitkomt. Nu maar eens zien of het binnenkort nog eens weer wordt om te gaan varen.
Nu de werf maar weer eens terug gaan bouwen naar ene bouwwerf in plaats van een reparatiewerf

.
Is niet veel voor nodig maar het moet gewoon weer goed opgeruimd worden, 1 bootje gaat nu wel redelijk maar de bedoeling is het parallel bouwen van 2 bootjes.
Verder aan de Zwarte Zee en daarnaast samen met mijn dochter het Coast Guard bootje van BB bouwen, de schroefassen zitten er inmiddels in.
Nu gaan we er maar van uit dat het bootje voorlopig geen reparaties meer nodig heeft

.
Voor nu:

Groet,
Mathieu