Bouw verslagen maken, onzin voor langere termijn, foto's weg

Ja, dat is wel iets wat ik voor het eerst hoor, hoezo beperkte foto's? Hoeveel foto's 'mag' een vriend dan plaatsen?

Is het misschien een idee om het bouwverslag na het beëindigen van het project in PDF vorm te gieten en zo op het forum te bewaren? Een pdf neemt nu ook weer niet zo veel plaats in beslag, en als je (of de moderator) alles files nog een comprimeert, hou je een mooi compact verslag over.
Als bijkomend voordeel kan je alle troep er gerust uit verwijderen.

Luc

Berto, daarin heb je gelijk, maar toch...

een PDF kan je steeds opnieuw maken als het noodzakelijk blijkt.

Luc

Begrijp het allemaal niet zo hoor.
Er is "iets" vaudt gegaan met de foto's, en Robert heeft z'n excuses aangeboden.
Hij zal heus proberen alles weer in rechte lijnen te leiden, en als dat niet lukt, zal hij ons zeker op de hoogte houden.
Voor de rest, je hebt alle fotomateriaal toch ook wel op je eigen computer staan?
Kwestie van ff opnieuw uploaden.... (kost je mischien een avondje).
Heb je je eigen foto's niet, .............dan ben je een sukkel, en heb je te veel vertrouwen in deze "schitterende" wereld.
En dan komt er nog bij, hoevaak is dit nu gebeurt, volgens mij de eerste keer in al die jaren.

Voor iedereen die iets kwijtgeraakt is; succes met uploaden!
Greetings,
Luit

Een website die gratis hosting aanbiedt voor je foto's (in principe levenslang) is www.987mb.com. Van zodra je hier registreert kan je direct foto's uploaden en er naar linken.

Misschien het proberen waard?
Ik herhaal graag mijn eigen post nog een keer. Als je je foto's hier upload, dan kan je voor de rest van het bestaan van dit bedrijf er zeker van zijn dat je foto's online blijven staan.
Wil je 100% zekerheid? Dan is het slim om voor 30 euro per jaar een eigen domeinnaam te registreren. Je kan dit bijvoorbeeld doen via Sity.Hosting - De voordeligste webhoster van Nederland. Op die manier kunnen mensen blijven genieten van de prachtige bouwverslagen die jullie allemaal maken!

En ja, mocht het Robert niet lukken, dan moet je inderdaad je oude foto's even opnieuw uploaden en alle linkjes aanpassen in je posts. Veel werk? Jazeker, maar láng niet zo veel als het maken van een prachtig gedetailleerd bouwverslag!

Back