zeg martin, jij hebt ook zo'n motortje?
is dat een autostart versie? anders kan je even kijken of er in jou koppeling een veertje zit waardoor deze terugtrekt.
Bij mij zit er geen veertje in en dacht toch echt dat er 1 in heeft gezeten.
De layout van de display is het zelfste bij mij. alleen zitten de knoppen onderaan om door de menus te bladeren en te selecteren
Nee ,ik heb geen kolibri ,maar een eigenbouw 40rs motortje ,die is maar een paar mm groter dan die van jou,maar ik start hem met pers lucht ,dus gewoon manual.
Maar ik gebruik wel de zelfde ecu en pomp ,vandaar dat ik ongeveer de instelling weet van jou ecu.
Ik heb wel zo,n start motortje liggen , dat is een plasma dash motor van tamiya, die zitten in die mini race autootjes van tamiya.
Ik heb het motortje in japan gekocht , kost maar 6 euro ,maar super sterk , op 2 volt al bijna 50.000 tpm .
Ik heb ook nog een wren 44 motor ,en toen ik die thuis kreeg , heb ik gelijk de starter geprobeert , want dat vertrouw ik nooit.
En het is maar goed dat ik dat deed ,want de startbendix bleef hangen .
Ik denk dat Martin er wel even naar zal kijken ,en even proefstart , en dan weet hij zo wat het probleem is, alleen je moet het hem wel vragen ,want soms zegt ie enkel ,even gechecked ,en hij is weer goed , en dan weet je nog niks.
Ik hoor het wel van je , en succes .
Martin.