Brandaris
Forum veteraan
In de toekomst wordt het wel vernieuwd naar huidige standaard, maar momenteel moet ik het daarmee doen)
groeten, Cor
Dat duurt wel effe voor dat al die Amperre's die BERG van jou zijn opgeklommen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In de toekomst wordt het wel vernieuwd naar huidige standaard, maar momenteel moet ik het daarmee doen)
groeten, Cor
Dat duurt wel effe voor dat al die Amperre's die BERG van jou zijn opgeklommen![]()
@ Krissiecrash & Cheeta: wederom dank voor jullie antwoord.
Idd Cheeta , de VDF van 1500 watt komt er nog bij,d stofzuiger is 2000 watt en ook nog de vacuümtafel, ik heb wat motoren voorbij zien komen tussen de 500 en 1000 watt.
Indeling ga ik doen zoals je voorstel.
( Oh ja , bij mij in de zekering kast zitten nog "oude" 10A automatische zekeringen, vandaar dat ik de 3 fases (klassieke nulling) wil gebruiken.. In de toekomst wordt het wel vernieuwd naar huidige standaard, maar momenteel moet ik het daarmee doen)
groeten,
Cor
ziet er goed uit.
Mag je dat omdraaien Dirk: met temperen kun je 5-10% massa aan hars besparen?.. Overigens merk je in de praktijk niets van de hierdoor toegevoegd sterkte. Hooguit 5% à 10%. ...
Nee!Mag je dat omdraaien Dirk: met temperen kun je 5-10% massa aan hars besparen?
Ook heb ik een nieuwe keuken geplaatst, muur tussen keuken en woonkamer weggenomen en de woonkamer een frisse update gegeven.