Ahoi skippers,
Eindelijk eens een post waarin ook iets te zien is.
Er is veel gebeurt deze laatste dagen van m'n vakantie.
Het model de Typhoon begint nu echt op de ex-Typhoon te lijken...
Heb er verder niet zoveel over te vertellen, de foto's spreken voor zich.
Enjoy!
De schoorstenen zijn in de correcte kleur gespoten, alleen de uitlaten moeten nog "verroest" worden. De gehele ankerwich-module staat nog in de droogruimte.
De naam erop geplakt! ze heeft nu eindelijk een naam.
Alles staat nog los, incl. het dak van de stuurhut. Hier moeten nog steeds raampjes in gemonteerd worden.
Dek staat nog in de grondverf.
SMITWIJS pronkt op de zijkant incl. watermerken.
Nog een overzichtje op de plek waar ze straks ook zal staan als ze helemaal gereed is.
Heb er weer volop aardigheid aan om met de Typhoon bezig te zijn, en mijn blues zijn godzijdank voorbij.
De enigste pestzooi is, dat ik nu weer aan het werk moet, en zodoende weer minder tijd heb.
Ga in iedergeval weer verder met het dek, en daarna ga ik haar "verweren", dit moet uiteindelijk de finishing touch worden.
Greetings,
Luit
Eindelijk eens een post waarin ook iets te zien is.
Er is veel gebeurt deze laatste dagen van m'n vakantie.
Het model de Typhoon begint nu echt op de ex-Typhoon te lijken...
Heb er verder niet zoveel over te vertellen, de foto's spreken voor zich.
Enjoy!

De schoorstenen zijn in de correcte kleur gespoten, alleen de uitlaten moeten nog "verroest" worden. De gehele ankerwich-module staat nog in de droogruimte.

De naam erop geplakt! ze heeft nu eindelijk een naam.

Alles staat nog los, incl. het dak van de stuurhut. Hier moeten nog steeds raampjes in gemonteerd worden.

Dek staat nog in de grondverf.

SMITWIJS pronkt op de zijkant incl. watermerken.

Nog een overzichtje op de plek waar ze straks ook zal staan als ze helemaal gereed is.
Heb er weer volop aardigheid aan om met de Typhoon bezig te zijn, en mijn blues zijn godzijdank voorbij.
De enigste pestzooi is, dat ik nu weer aan het werk moet, en zodoende weer minder tijd heb.
Ga in iedergeval weer verder met het dek, en daarna ga ik haar "verweren", dit moet uiteindelijk de finishing touch worden.
Greetings,
Luit
Laatst bewerkt door een moderator: