Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal mee eens, maar ik dorst geen bouwverslag te plaatsen met de concurentie van Frans. Ik ben nl nogal wat slordiger.Leuk om hier weer eens een verslag te zien van een vintage kissie, er worden echt veel te weinig vintage modellen gebouwd.
Dank je en graag gedaan en prachtig om je model te zien wetende dat je het model met plezier hebt gebouwd.Helemaal mee eens, maar ik dorst geen bouwverslag te plaatsen met de concurentie van Frans. Ik ben nl nogal wat slordiger.
(de complimenten overigens met werk aan het pakket, ik kan dat wel waarderen.)
Uiteindelijk gekozen voor de 2204 1400kv op 3s , ik vond die 151022 toch te ibbelig.
De poging om het spul sub 250 te bouwen niet gedaan: bij nader inzien vond ik dat ook ivm het vrij grote vleugeloppervlak te licht: komt nu op 340gr vliegklaar.
Servo's in het stabilo.
Desalnietemin, mijn versie kwam gisteren af en vandaag in ''laten'' vliegen (voor de goede verstaanders: het is mij op mijn club nog steeds verboden om met ''motorkisten'' te vliegen')
Vliegen pakte heel goed uit, er bleken geen ingrepen of verstellingen nodig (ook de trim was direct goed.
Voornaamste probleem: erg gevoelig op hoogte, maar uitslagen drastisch verkleind en het lijkt voorlopig ok.
Bij deze dus:
Bekijk bijlage 534766
(NB: extra slordig: niet gezien dat het propje voor de foto scheef in de propsaver hing)
Ziet eruit als een Max Verstappen snelvul systeem of toch voor team race, stoppen tanken en weer doorknallen.Tankje zit in de romp.
Bekijk bijlage 534782
Aansluiting, ontluchting en vulpijpje.
Bekijk bijlage 534784
Cockpitje ook gedaan.
Bekijk bijlage 534783