Bouwproject Keil Kraft Invader 150%

Mooi...maar waar ik persoonlijk niet van gecharmeerd ben is de bekleding..haalt veel nostalgie weg...gelukkig hebben we allemaal meters vlies gekocht...

Ta daaaaa.

IMG_20200414_172213135.jpg

Zal vast wel meevallen. Weet je waarom de kit in zo grote doos zit.

Onderdelen uit de plaatjes drukken in de doos doen, latjes erbij, wel even voorsnijden, een eetlepel lijm, doos dicht en schudden. Minuutje of 5, klaar, toch....
:rtfm::rofl:

Eigenlijk ben ik nu een beetje boos. Je bent testbouwer en begint op voorhand al met anders te bouwen als de tekenaar bedoeld heeft. In mijn ogen is dat niet de bedoeling. Bouw hem nu zoals hij geleverd wordt zodat eventuele foutjes naar boven komen en gecorrigeerd kunnen worden.

Ik heb ook al voor een bedrijf regelmatig test modellen gebouwd, maar nooit op voorhand al aangepast aan mijn bouwwijze als ik zelf ontwerp of iets in elkaar steek.

Testbouwer, niet dat ik weet. Ik heb gewoon een bouwdoos gekocht en ga die bouwen.
Daarbij denk ik dat de voorkant van de romp zeer lastig recht en netjes te bouwen is zonder de aanpassing die ik heb gedaan.
Goed om je gerust te stellen en dat je niet meer boos kan worden wil ik best stoppen met posten van berichten, zeg het maar.......

Ik kreeg hier de indruk dat jij de 150% versie als proef ging bouwen. Die heb ik namelijk besteld, maar zou nu nog niet uitgeleverd worden.

Back