Mooi Fred,
er komt schot in de zaak.
Grtz Frank
er komt schot in de zaak.
Grtz Frank
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb dit met veel plezier zitten lezen.
Wat een bouwdrift en dat allemaal voor de jonkies, goed initiatief!!!
Petje af hoor.
Benieuwd wat het komende winter gaat worden.
Succes
Ton
Nu nog bij de meesten een sleepkoppeling inbouwen, zodat we ‘m achter een sleper kunnen hangen. Want die hebben we ook nog een paar binnen onze mooie club. En dan liefst met zo’n 4 of 5 stuks tegelijk. Dat zou mooi zijn.
Hallo Frank,
Zou je mij ook de tekening van de Geier willen sturen?
Ik denk niet dat ik er op korte termijn aan zal beginnen... maar als ik de tekening in huis heb zal het vast nog eens gebeuren.
Zo'n 30 jaar geleden wilde ik met modelbouw herbeginnen (na een onderbreking van 15 jaar) en aarzelde toen tussen de Robbe Nova en de Geier. Het werd een Nova; die vloog beroerd (achteraf denk ik dat-ie krom was) en het duurde dus dertig jaar voor ik nog eens herbegon. Nu heb ik inmiddels alsnog een prima vliegende Nova, en de Geier vind ik ook nog steeds aantrekkelijk (ik denk wel dat ik er een buitenlopertje in stop).
Overigens, ik neem aan dat er bij jullie niet per ongeluk een paar van die fraaie rompjes teveel zijn gemaakt?![]()
Hallo Frank,
Zou je mij ook de tekening van de Geier willen sturen?
Ik denk niet dat ik er op korte termijn aan zal beginnen... maar als ik de tekening in huis heb zal het vast nog eens gebeuren.
Zo'n 30 jaar geleden wilde ik met modelbouw herbeginnen (na een onderbreking van 15 jaar) en aarzelde toen tussen de Robbe Nova en de Geier. Het werd een Nova; die vloog beroerd (achteraf denk ik dat-ie krom was) en het duurde dus dertig jaar voor ik nog eens herbegon. Nu heb ik inmiddels alsnog een prima vliegende Nova, en de Geier vind ik ook nog steeds aantrekkelijk (ik denk wel dat ik er een buitenlopertje in stop).
Overigens, ik neem aan dat er bij jullie niet per ongeluk een paar van die fraaie rompjes teveel zijn gemaakt?![]()
Dat kan natuurlijk ook juist een reden zijn om het anders te doen...De motor zou ik gewoon achterop doen, zo heb ik het zien zitten bij de meeste Geiers.
heeft er iemand een plan of weet waar ik een plan kan vinden want dit ziet er leuk ,toestel uit om volgende winter te bouwen