Bouwproject Wiesel

Haha bedankt allemaal!
Vanmiddag gaat het rood er op. Ik ben erg benieuwd hoe het zal worden! Hopen dat er geen doorlekkers komen on het afplaktape.

Afplaktape gelijk verwijderen na het verven/spuiten, dan kan er niks onder kruipen en je randen worden wat mooier.

hey iedereen

ik heb vandaag de rode verf er op gedaan.
eerst alles afgeplakt
foto13sd.jpg

toen gespoten en de tape er gelijk af gehaald
foto24op.jpg

foto32dp.jpg

hij staat nu wel weer onder het zonnescherm hoor. lekker warm maar niet direct in de zon.
nu heb ik toch aardig grove randjes gekregen :( (dit is wel het aller ergst hoor de rest is een stuk minder)
foto42b.jpg

wat kan ik daar nu nog aan doen?!:roll:

:bye:

Mosterd na de maaltijd, maar dit soort klusjes altijd afplakken met fine line tape en daarover de "schilders tape"

Mits goed ontvet zeker weten geen kruipende verf onder je tape.

tja das idd een beetje te laat ;) maarja ik vind het net genoeg voor mij! is misschien wat voor m'n volgende bootje!
het rood was trouwens eerder droog dan verwacht dus ook maar meteen het raampje geschilderd.
foto6ql.jpg

dat folie is wat om de kap waterdicht te maken. in de hoeken v.d. deksel helemaal rond kit gedaan, er plasticfolie op gedaan en toen op de boot geschoven. de folie zorgt er voor dat de kit niet aan de boot blijft plakken. als het droog is, haal ik het folie er af, en dan hou je een kitrand in je deksel over die precies op je boot past die waterdicht is. is misschien wat voor Markjuhh ;)

nu nog de blanke lak er overheen, een lipo en lader kopen en alles inbouwen! eerst een lader vinden...

Misschien zelf bestellen, is in mijn ogen een goede lader, alleen moet je hem op 12 volt aansluiten.
Hiervoor heb je een voeding nodig.

heh tja ik zou het nu niet weten! misschien is het handig om eerst ff een jaartje te sparen en met dit bootje spelen en dan verder kijken! ;)

Back