Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb vandaag de rode verf er op gedaan.
eerst alles afgeplakt
toen gespoten en de tape er gelijk af gehaald
hij staat nu wel weer onder het zonnescherm hoor. lekker warm maar niet direct in de zon.
nu heb ik toch aardig grove randjes gekregen (dit is wel het aller ergst hoor de rest is een stuk minder)
tja das idd een beetje te laat maarja ik vind het net genoeg voor mij! is misschien wat voor m'n volgende bootje!
het rood was trouwens eerder droog dan verwacht dus ook maar meteen het raampje geschilderd.
dat folie is wat om de kap waterdicht te maken. in de hoeken v.d. deksel helemaal rond kit gedaan, er plasticfolie op gedaan en toen op de boot geschoven. de folie zorgt er voor dat de kit niet aan de boot blijft plakken. als het droog is, haal ik het folie er af, en dan hou je een kitrand in je deksel over die precies op je boot past die waterdicht is. is misschien wat voor Markjuhh
nu nog de blanke lak er overheen, een lipo en lader kopen en alles inbouwen! eerst een lader vinden...