Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dus gewoon wat van die harde lijm nemen, er in doen en warm stoken met een normale föhn?
Nu nog de slangen op de goede manier aansluiten; éérst naar de regelaar, dan de motor en dan naar buiten.
Maar.... je motor heeft dus wel de meeste koeling nodig dus het koelste water lijkt mij.. maar dat van u savage heeft ook wel weer wat... nouja ik laat het zoals gezecht maar even zitten zo.
Maar.... je motor heeft dus wel de meeste koeling nodig dus het koelste water lijkt mij.. maar dat van u savage heeft ook wel weer wat... nouja ik laat het zoals gezecht maar even zitten zo.
Ja daar heeft u zeker gelijk in! Alleen ik denk dat de regelaar niet heel heet gaat worden want het is een 70A regelaar en de motor levert uiterlijk 41A. .......
@Pompebled Dus als de stromen wel 2x zo hoog kunnen worden.. Dan kom ik op 82A uit... Houd m'n regelaartje van 70A dat wel? Of kan dat geen kwaad omdat het maar een korte piek is?
Een regelaar kan inderdaad korte tijd een piekspanning aan die hoger is dan de continu spanning. Een regelaar van 70A continu, kan waarschijnlijk wel 10 seconden 90A aan. Misschien meer, verschilt per regelaar. Zou je in de handleiding van de regelaar wel terug moeten kunnen vinden.