Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dag allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum en ben niet zo'n held met computers dus mijn zoon helpt mij even hiermee! Maar ik heb dus een vraag:
Ik ben al erg ver met het bouwen van de Bismarck van Hachette en weet niet goed hoe ik de motor moet inbouwen. Ik vond de handleiding erbij niet echt duidelijk.
Hebben jullie misschien tips? of kunnen jullie mij uitleggen hoe ik de motor erin moet bouwen?
Alvast bedankt
Carel
Dag allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum en ben niet zo'n held met computers dus mijn zoon helpt mij even hiermee! Maar ik heb dus een vraag:
Ik ben al erg ver met het bouwen van de Bismarck van Hachette en weet niet goed hoe ik de motor moet inbouwen. Ik vond de handleiding erbij niet echt duidelijk.
Hebben jullie misschien tips? of kunnen jullie mij uitleggen hoe ik de motor erin moet bouwen?
Alvast bedankt
Carel
hoi bocdan,
gaat gaat er HEEL goed uitzien, joh...
nog even over die luiken op het katapultdek. Ik heb een messingsetje 760, waar nog 4 luiken opzitten...?
heb ik iets vergeten, of zijn het deze en zijn ze gewoon vergeten om ze in de beschrijving op te nemen?
![]()
vr gr
Senmut![]()
bocdan wat vind je van myn schip .
en ga je jouw versie nog maken.
jouw bismarck is heel mooi.
Hallo Bismarckbouwers,
Vandaag weer naar de herdenking geweest van het bombardement op Rotterdam. Dit en de treurige verhalen die rond 4 mei en rond het proces tegen de kampbeul van vorige week te horen waren sterken mij weer om de hakenkruizen niet op mijn schip te plaatsen.
Nu de afbouw van de Bismarck dichterbij komt wil ik aan iedereen vragen hier goed over na te denken, zeker aan bouwers die in het openbaar met het schip gaan varen. Het is een symbool dat erg kwetsend kan zijn.
Ik moest dit even kwijt!
Groeten,
Carl