Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo iedereen,
Terug boven water na een paar dagen ziekte.
Vanavond a ik maar eens beginnen aan die luikjes op de torpedobuizen en mijn affuiten voor de MG34's afwerken. Details zijn leuk!
Mooie vorderingen ondertussen iedereen! Ziet er goed uit voor de 16e!
Ben ik nog aan het uitzoeken. een dienstwagen is geen optie, maar misschien rijden er mensen van mijn club, dus ga ik daar mee mee. Zal er dus wel geraken.
In het slechtste geval rij ik met de trein tot Amsterdam, en dan zo verder...
Ben ik nog aan het uitzoeken. een dienstwagen is geen optie, maar misschien rijden er mensen van mijn club, dus ga ik daar mee mee. Zal er dus wel geraken.
In het slechtste geval rij ik met de trein tot Amsterdam, en dan zo verder...
A-Hoi Hans!
Welkom in de S-boot club!
Leuk dat je ook gaat beginnen aan de S-100 van Italeri.
Veel kennis hier hoe het niet maar ook zeker hoe het wel kan en dan nog eens op verschillende manieren.
Als je het topic door hebt geworsteld, dan ben je misschien ook de custom vlag tegen gekomen. (een paar pagina's terug).
Als je er ook een zou willen hebben (niets verplicht) dan is er nog 1 in voorraad.
Succes met de bouw en plaats foto's VEEEEEEL foto's.
Daar is iedereen dol op hier!
Heren, even een vraag:
Waar o waar kan je magneetjes kopen???
O en heeft iemand foto's van zijn systeem hoe het dek vast zit aan de romp?
Nu druk met romp verder spuiten en de diepte bommen bezig.
Straks foto(s) van de bommen hier...
Joris: Ik heb het dek vast, maar als ik het zou doen, zou ik de schroefjes vervangen door boutjes M2 of M3 (messing - roest niet). Ik zou de punten op de dwars verbanden uitboren en er een boutje inlijmen. (heb ik met het voordek gedaan - zonder de torpedo covers).