FF wat antwoorden: Ik heb twee lipo van 2s 2000 mah erin, kan ook nog een van de twee omruilen voor een 2500. De gearboxes maken lawaai, zijn gelagerd, dus valt mee. Mijn sound systeem produceerd meer lawaai, echter met alles dicht zijn de openeningen die er nog zijn te klein om dat allemaal aan de buitenwereld te laten horen. Op het droge een hoop herrie, in het water redelijk rustig. Wat ik wel weet is dat dit de rustigste gears zijn die ik ooit heb gehad, je kan de tandwielen mooi op elkaar uitlijnen, en na inlopen een zonnetje. Je moet wel kritisch zijn met zwerf vuil, hoe klein ook, als dat er tussen komt loopt ie vast. Groot voordeel is dat je de motor met gearbox met een verticale schroef kan vaszetten. De drie afstandsbussen zijn ideaal. De onderste laat je haken onder een lipje de bovenste met een stukje messing en een boutje. Als je dat net zo breed maakt als de tussen ruimte, kan ie geen kant meer op en is zo verwijderbaar.
Over de schroeven, in de kit zijn ze alle drie gelijk, de middelste zit naar achteren en lijkt misschien wat kleiner. Ik kan ook geen reden bedenken waarom die kleiner zou zijn. De middelste is het belangrijkst, zonder die schroef heb je een enorme draaicirkel.