Roel van Essen
Forum veteraan
... If you have any, please post photo's of your boat here! We love them!!!
Joris means: "We love the smell of fresh PT-boats in the morning..."

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... If you have any, please post photo's of your boat here! We love them!!!
Joris means: "We love the smell of fresh PT-boats in the morning..."![]()
heb met veel aandacht het bouwverslag van jullie schepen gevolgd en omdat het zo knap was ben ik dan ook maar over gegaan tot de aankoop van dergelijk schip
dit is voor mij een leerrijk bouwverslag zo te volgen dat je weet waar de knelpunten en moeilijkheden zijn een woord KNAP
nu vroeg ik mijn eigen af waarom ik af en toe lees verkeerd forum is verplaatst naar een ander forum
nu ik was in de veronderstelling dat een schellboot een marineschip is maar dan zal ik dat waarschijnlijk verkeerd hebben
sorry voor mijn belachelijke opmerking want van mijn part mag het staan waar he twil het is en blijft fantastisch
mvg rudieke
Joris means: "We love the smell of fresh PT-boats in the morning..."![]()
Leuk, weer een bouw verslag er bij!!! altijd top!!!
Wat de topic's en plaatsing, ik heb nog niets hier gevonden wat een verkeerd topic zou staan, maar da's mijn idee...
Wat heb je gekocht? Ook een Italerie S-100 of anders?
joris
heb de s 130 van robbe aangeschaft en gelijk dan ook de s 100 van italerie maar die zijn beide voor later
wil eerst een deel van mijn rc boeten afwerken
ben namelijk bezig aan de smit nederland en de white star van billing boats als die klaar zijn zal ik beginnen aan de schnelboten
mvg rudieke
Rudieke
Welkom bij de S-boote!
Voor het geval je 'm nog niet kent: hier een recensie over de S130 van Robbe:
Model Boat Mayhem - Robbe S130