Ik ben ook een enamel fan, alleen de kids en de SWMBO houden niet van al die dampen in huis.....en de schuur is te stoffig.........de Aqua gaat best, is alleen een hele andere manier van spuiten, een beetje wennen maar het gaat. Heb nu z'n ultrosoon reiniger, dat werkt echt perfect om die sneldrogende zut er af te krijgen. Want je moet alles goed op orde hebben voor Aqua, met enamel kon je wat nonchalanter zijn. Heb weer een hele avond voor me, en het dek moet er nu definitief op, de bedrading is af, de motoren draaien, het bose soundblaster - zie je me niet, dan hoor je me wel systeem doet het, het achterste geschut draaid, de lampjes doen het. Lurssen is een check, roer is ook okay, stekkers voor de afneembare delen op hun plek, enige is nog at detail werk en hier en daar wat netjes maken en dan lijmen en schroeven!!...eindelijk!!.......een proef vaart lonkt nu wel.....
Ik zag al dat het 8th logo al geregeld was maar ik heb ze nog liggen hoor voor de liefhebbers!
Ik zag al dat het 8th logo al geregeld was maar ik heb ze nog liggen hoor voor de liefhebbers!