Bedankt Maarten voor de info over de magneten.Kosten inderdaad weinig en zal dan ook een aantal bestellen.Ben vanavond met de schroefassen bezig geweest.Alles netjes uitgefreesd door een vriend van me,MAAAAR, de assen heb ik uit Engeland laten komen en zijn volgens mij veel te kort.Zal er wat foto's van maken zodat iedereen ze kan zien.De buitenste ssen die door de buitenste schroefkokers lopen komen in de boot buina vlak uit in de romp. Morgen maar eens naar good old Albion bellen,want daar betaal ik niet voor.Doodgewoon gezegd ze zijn tekort.Zal zien of ik de pics op de site kan zetten en dan!!! Oordeel zelf. Nu maar eens de vette lappen opzoeken,want het is weer mooi geweest voor vandaag. P.S.In de winterspecial van Modelboats staat een artikel met pics over de schnellboot en daar lijken die assen veel langer.Mocht iemand geabonneerd zijn op dit blad,zie het maar eens na.Zijn ook gewoon bij de boekjeboer te koop.Maak anders wel een scan van dat moois en plaats het dan wel.Nu naar bed. Gr,Harry.
P.S.
Die naam Kootstranovski kreeg ik van iemand waarvoor ik een Russische tank T34/85 1/16
gebouwd heb.Zie maar bij mijn foto's.
P.S.
Die naam Kootstranovski kreeg ik van iemand waarvoor ik een Russische tank T34/85 1/16
gebouwd heb.Zie maar bij mijn foto's.