Bouwverslag Agusta 109A TT Mini Titan

Zeer mooi, gefeliciteerd !,
Hoe lang heb je erover gedaan om de scale body op je heli te plaatsen?
Voel je iets merkbaars mbt het vlieggedrag of blijft alle hetzelfde?

Mvg

Het is een wezenlijk verschil nu met de body, we zullen wel het motor vermogen moeten opvoeren, we zullen zien als we kunnen rond vliegen op de plein, dat is toch nog iets anders dan thuis in je achter tuin te hoveren, pascal.

HELE mooie romp hoor!!!

Hoeveel gewicht heb je met deze romp toegevoegd aan je heli?

(vragen stel ik omdat ik mijn 400 klasse heli met een airwolf romp wil uitvoeren, en dus wil weten of ik een andere motor moet gaan monteren...)

Laatst bewerkt:
Tataaaaa BOEM

Hij is vlieg klaar, nu is hij echt af, klaar voor de maiden op de vliegplein, pascal.

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow die is erg mooi geworden. Was even bang dat de naad erg zichtbaar zou zijn van de twee helften.

Hoe zitten de twee romphelften nu aan elkaar?

Ik neem aan dat ze ook nog steeds van elkaar kunnen als er wat hersteld of gechecked moet worden?

Gr. Yuri

Heli bladen

De bladen zijn zo met de kit meegeleverd, voor zondag geven ze mooi weer hier bij ons, dan gaan we over tot de maiden, misschien als ze daar zijn nog een filmpje ook, pascal.;)

Hij is inderdaad heel erg mooi, maar ik zou ook graag willen weten hoe de 2 helften aan elkaar hangen ! En is hij gemakkelijk te demonteren ?

Hij zit zoals bij het vorige kapje gemonteerd op het fraime, met vier schroeven, de twee helften van de body zijn met kleine schroefjes aan elkaar vast geschroefd, en de onder kant moet je in het midden vast plakken met tesafilm, doorzichtige plakband, dus als er iets mis is dan kan je hem er zo afnemen en weer monteren, pascal.:-D

Hier wat foto's

full

full

zoals je kan zien, zo is hij bevestigd, misschien wa te dicht genomen.

Grote broer

Hier dan zijn opvolger, maar deze zal voor de winter zijn, als eerst de flasch en de BVM F 86 omgebouwd is naar EVF, pascal;)

full

full

full

Hey Pascal,

ik heb die grote Vario A109 Agusta hier ook op de kast staan en ik zou er een Belgium Air Force uitvoering willen van maken.

'k Ben bij deze dan ook zéér benieuwd naar je bouwverslag.

Al enig idee welke motorisatie je gaat inbouwen? Elektro, benziene of methanol/nitro?

Heligroeten,

Nick

Ik had gedacht aan mijn sky fox mecaniek, met OS 70 Max motor die ik nog helemaal nieuw liggen heb, of der moest in de tussen tijd nog iets veranderen, we zullen wel zien, we kunnen nog alle kanten uit, pascal;)

Back