Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit is echt een top story. Voor zover modelbouwen niet al leuk genoeg was, heb jij een hele bijzondere manier gevonden om het aan de man te brengen .
Zoals Tjerk al vermeld, vol spanning zitten we te wachten op Barby voor de nodige amureuze soapstories. En natuurlijk net als het allemaal fout drijgt te gaan dan komen de Thunderbirds, toch :?: .
Mooi jong, ge moet er maar opkomen he', zoals de vele positieve reacties het al aangeven gaat dit draadje zekerst en vast een topper worden.
Modelbouw eens van de ludieke kant bekeken is altijd interessant vind ik.
Ik kijk alvast uit naar het vervolg!
Ben bang dat na dit ongekend succes de cao onderhandelingen van Joe en medewerkers zijn vastgelopen.
Kom op Blue Bird, even de aanstaande royalty's verdelen zodat ze weer aan het werk gaan.
We kunnen niet langer wachten!!
Zelf raad ik HEEEEEEL sterk aan om 2K blanke lak te gebruiken.
Deze kan tenminste WEL tegen brandstof en alle weersomstandigheden.
ALLE andere varianten die ik geprobeert heb worden lelijk.
Er zijn meerdere GI-Joe's op het forum die je hiermee kunnen helpen (ik ook).
Of je koopt een kant en klare 2K spuitbus.
hey gi-joe, kijk eens op mijn posts over het spuiten van heli canopies oa in de spuitcabine en brandstof helicopters rubriek over wat te gebruiken.
ik kan je op 100% meegeven dat als je het (idiote) advies gaat volgen om die parketlak te gebruiken dat dan binnen een jaar je heli er NIET meer uitziet !!!
de blanke lak is danwel van een ander type geweest (lak of synthetisch of enamel) ten opzichte van je kleur lak laag.
dat is je probleem.
ook kan het zijn dat je je kleur laag veel te dik hebt aangebracht.
maar dat zou ik alleen kunnen zien als ik alle lak zo zie.
Die parketlak zou ik idd maar snel terugbrengen, die is absoluut niet brandstofbestendig.
Jammer dat zo`n mooi projekt vergald wordt door troep uit spuitbusjes.
Je kunt ook bij een goede schadehersteller (auto) langs gaan. Die heeft WEL goede lak, de juiste spullen, en spuit best je heli voor een prikkie.
De barstjes zijn herkenbaar. Die had ik ook met MOTIP autolak.
Misschien werkt de parket lak wel, hoewel het idee vreemd is.
Als je het al hebt gekocht kun je het weer even op de tailfins proberen.
Ik zou wel even wachten op het resultaat voordat je verder gaat.