Bouwverslag: Alouette II - Belgian Air Force -

Mijn advies is lak het af met hetzelfde merk als waar je mee hebt gespoten, als je het zelf wilt doen haal dan alle verf (in de correcte kleur) + blanke lak bij een autospuiter > neem iig geen parket lak en ga zeker niet tig keer experimenteren wat wel en niet werkt

spuitwerksmallparts640xgq9.jpg

Laatst bewerkt:
Kan niets anders zeggen dan 'geweldig' !! Mooi verslag.

En wat die barstjes betreft in de verf.. net echt toch? :p

Ik wou het net voorstellen om het te testen.
ZOOooo origineel was het niet in me opgekomen.
We have a winner: Parketlak, wie had dat gedacht....
Hoe breng je het er op dan?
Kwastje? Of toch spuiten?
Is het net zo egaal en glimmend als 2K lak?

Hi,

Allereerst, een erg leuk draadje !!!!

Toch ook een serieuse vraag.... Zie ik het goed dat een van je mannen opeens grijs is geworden ? Mogelijk van de zorgen om het spuitwerk of.... is de ploeg met een uitgebreid ?

Groet, winkje

Boeiend is het ZEKER!!

Ik raak er internet-veslaafd door...
Een goed team heb je inmiddels Nick, heel erg veel succes met de opbouw van de Alouette II !
Heb je de "dome" inmiddels al in je bezit?

Grt,
Eric.

Tussendoortje

Thx voor alle leuke reakties en opmerkingen.

Ze zijn een stimulans om er enthousiast mee door te blijven gaan. Ook al kost het inderdaad héél wat tijd. De uitwerking van dit bouwverslag is eigenlijk een soort nevenhobby geworden. De scenario's en de dialogen (die soms beïnvloed worden door bepaalde reakties) bedenken, de scenes en de belichting opstellen, per plaatje tientallen foto's nemen, de beste selecteren en bewerken, enz. ... enz. En... en... ondertussen met vallen en opstaan proberen bouwen, want deze kist wordt mijn eerste schaalheli...

Over "the dome" (en nog heel wat meer) lees je spoedig meer Eric, maar eerst ga ik nog een beetje bouwen zodat er tegen volgend weekend weer wat te lezen valt.

Heligroeten,

Nick

Het is dat je nog niet dood bent (en hopelijk blijft dat zo voorlopig), maar anders zou ik je heilig willen laten verklaren!
Je bent de eerste die het voor elkaar krijgt om mijn vriendinnetje én ouders enthousiast te krijgen voor modelheli's! :D

GA ZO DOOR! :D

toch even zeggen dat ik dit eengeweldig bouwverslag
vind!!!!

ga zo door,,

groetjes baileys

Gewldig gedaan en zoals al genoemd door iemand: Belgen en strips is altijd een succesvolle combi!

Ook ik heb mijn vrouw dit linkje laten zien!

toppie! :worship:

Laatst bewerkt:
Leuk en innovatief idee !
verder begint de heli er ook steeds completer uit te zien.
succes met het inbouwen van de elektrinoca alvast, daar ga je vast ook iets moois van maken

Back