Kijk op www.f3k.nl onder het kopje modellen. Ik raad toch de mimi aan omdat er zoveel info over is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou niet weten waarom een mini-dlg niet aan het elastiek zou kunnen. Het is gewoon een zwevertje. Oke, met wat extra zaken als een werppen en een kruisstaart, maar hij zal het best wel doen aan het elastiek.Ik vroeg mij af kun je een kistje zoals een mimi of apogee ook als een gewoon zwevertje kan gebruiken. Aan elastiek oid. Of van een heling.
mvg Rick
okay,Ik zou niet weten waarom een mini-dlg niet aan het elastiek zou kunnen. Het is gewoon een zwevertje. Oke, met wat extra zaken als een werppen en een kruisstaart, maar hij zal het best wel doen aan het elastiek.
Helling werkt inderdaad zeker goed om eerder genoemde redenen.
sorry hoor,Kortom, je wil eigenlijk helemaal geen DLG maar een zwevertje voor aan het elastiek? Waarom zou je je dan beperken tot wat een DLG te bieden heeft. Zeker als je niet eens een werpstift gaat monteren..
Tsja, ieder het zijne![]()
Okay bedanktRick,
Als je van plan bent een starthaak onder MiMi te zetten zou ik voor de
dubbele V-stelling gaan. Ik zou er zeker een werpstift inzetten, want als je
eenmaal aan het DLGn slaat wil je echt niet meer starten hoor met elastiek...veel te omslachtig...
Cheers
Bart
Alleen leek het me leuk om ook beetje met een elastiek te klooien![]()
InderdaadRick, lekker doen. Ik ben ook een fervent dlg-fan, maar vind het ook heerlijk om wat met elastiek te prutsen. Het is allemaal leuk. Als je het kan combineren in 1 vliegtuig, geweldig toch?