Je schip is weer een pracht exemplaar geworden. Petje af.
En je volgende schip wordt er vast en zeker ook weer een om de vingers bij af te likken en je ogen bij uit te kijken. Ik heb ook zitten kijken naar een Fairmount schip om in LEGO te bouwen. Ik ga dat verslag maar weer eens goed volgen.
Maar eerst ga ik aan de Zwarte Zee beginnen. Dat is als ik eindelijk de onderdelen binnen krijg.
Keep up the good work.....
Dankjewel Konajra,
Succes met je Zwarte Zee, wordt ook een kunstwerk.
Zat al op een update te wachten, maar je wacht dus op onderelen
Jan,
Eindelijk een verstandige keus (dubbel schroef) en als je dan ook nog voor verstandige motoren kiest komt dat partijtje paaltrekken er vast wel een keer
Dat gevoel is inderdaad het mooiste wat er is. Iets bouwen en dan in het echt zien of zelfs als je thuis hebben. Velen bouwen met veel plezier met een dergelijke motivatie en dan komt het altijd goed wat betreft de kwaliteit. Als je weer eens in de buurt van IJmond bent mag je mij ook een belletje geven hoor
Gr.
Pim
Tja, die zondag middag dat jullie hebben gevaren, was ik even in IJmuiden met mijn vader in de auto, we zijn langs Heemskerk gereden, heb de windmolen wel zien staan, wist niet dat jullie aan het varen waren (had het door het weer ook niet verwacht).
Anders had ik wel even langs willen komen, maar wist het niet, voldoende keer beter.
Tja verstandige keuze? Ieder zijn voorkeur, vaar toch echt liever met een schroef. Maar ja, een Summit heeft er nu eenmaal twee, maar op een doet hij het ook prima
Jou kennende ben je begin volgend jaar al heel ver
Succes,
Ga je zelf de plug maken of weet je iemand die deze schaal heeft liggen, ( Bert kroes?)
Gr john
Ik heb inderdaad met Bert al een mooie tijd Contact, en hij zal binnenkort een romp voor me maken, gaat goed komen.
Dat zal even wennen zijn Jan. Van enkel naar dubbelschroefs. De schaal is natuurlijk wel perfect, ook weer voor de mooie details die jij altijd op je schepen aanbrengt. Je zegt een polyester romp. Ga je die zelf maken of is deze ergens te koop? Ben in ieder geval weer reuze benieuwd en ga je weer volgen. Heel veel succes.
Kan me nu gaan uitleven Sjoerd met details, weet wat het is, waarvoor het is, en hoe het werkt met alle onderdelen aanboordt. Wat wil je nog meer
En vergeet geel niet
Haha, ja die zijn er ook nog ja, twee Happy Hunters

Kijk er naar uit op vaardagen.
Jan