Bouwverslag binnenvaartschip M.S Eurotrans Delfzijl

Hier weer een update,

dsc0138dn.jpg

en het ruim
dsc0140nd.jpg

en even achter elkaar gezet
dsc0142u.jpg

Laatst bewerkt:
Je snap wat ik bedoel.. ?

En voordat je je ruim erin leg, maak kabelgoten onder je ruim zodat je je draden mooi via de zijkant of onderkant kan verleggen

@armando,

Ja ik snap wat je bedoelt want, anders als ik het hout er tegen aan legt dan raakt ie alleen de randjes en met het afschuinen niet. En het ruim staat nog los van alles

@Smit hunter.

Ja ik wou even iets te snel maar het is veranderd

ziet er goed uit allemaal. wel inspiratie.
maar had het met die spanten tegen jou woujaco.
had het niet meer terug gelezen.
keep up the goed work!

Zo kan het natuurlijk ook
foto1150.jpg

(In het van starkenborg kanaal, in Groningen)

"t'ken net" Op zijn Gronings

Laatst bewerkt:
haha,

ja maar dan gaat het niet vrij vertaald,

maar is dat ook het geval?? kzie nog een beetje ruimte? en anders beetje water in de piek/beunen zetten en probleem opgelost. Of zitte die er niet in?

Kan me vergissen maar ligt de sluis niet achter hem, beetje verderop?

Alweer tijdje geleden dat ik daar geweest/gevaren ben/heb.

Als je er komt met een boot. Wat is dan het naam van het schip? Dan kan ik er eens een keer opletten, want ik kom iedere dag over die brug dan kijk altijd even wat voor bootjes er langs komen

Vanmiddag even naar de winkel geweest om een motor, koppeling en servo hendeltjes(of hoe ze ook heten) te kopen. Ook wou ik balsa halen maar ze hadden niet het aantal dat ik wou dus ik naar de kassa vragen, zei die dat hij het moest bestellen en daar zij hij bij of hij het dinsdag zou krijgen, omdat andere bedrijven al het balsa opkopen, en er dus niks voor de modelbouw is op dit moment.

dsc0145ar.jpg

Laatst bewerkt:
Nou ben ik van plan om 2 de zelfde regelaars met bec te kopen, maar kan dit wel op 1 ontvanger?

Ik had al eventjes gezocht en toen vond ik dingen van "de rooie draad door knippen" Ja welke rooie draad dan ? of via een v kabel maar ik weet niet wat dat is

je moet 1 rode draadje van je regelaar doorknippen.

dus bij 1 regelaar het rode draadje naar je ontvanger doorknippen

Back