Ik begin maar vast een bouwverslagje hoewel de bouw waarschijnlijk best lang kan gaan duren.. Ik heb er geen haast mee.
Op rcgroups staat een heeele uitgebreide draad over deze trainer. Ik ga de 33" UC versie bouwen van 5mm Selitac.
draadje op rcgroups
Vandaag kreeg ik een pakketje met de setup
hextronik 2730-1300Kv
8x3.8 prop
plush 10amp ESC
turnigy 1300mAh 2s lipo
HXT500 servo's
en een programming card voor de ESC.
Ik heb overal even stekkertje op gesoldeerd en gekeken hoe de programming card werkte... Ik kwam erachter dat de ESC het Jingle Bells deuntje kan spelen..
het moet niet gekker worden..
Volgens mij heb ik wel een royale lipo uitgezocht qua capaciteit en dus ook wel qua gewicht..
Nu de ontvanger (een hobbyking 2.4ghz) nog even binden en kijken of de motor en de servo's het doen.
Maarten
Op rcgroups staat een heeele uitgebreide draad over deze trainer. Ik ga de 33" UC versie bouwen van 5mm Selitac.
draadje op rcgroups
Vandaag kreeg ik een pakketje met de setup
hextronik 2730-1300Kv
8x3.8 prop
plush 10amp ESC
turnigy 1300mAh 2s lipo
HXT500 servo's
en een programming card voor de ESC.
Ik heb overal even stekkertje op gesoldeerd en gekeken hoe de programming card werkte... Ik kwam erachter dat de ESC het Jingle Bells deuntje kan spelen..

Volgens mij heb ik wel een royale lipo uitgezocht qua capaciteit en dus ook wel qua gewicht..
Nu de ontvanger (een hobbyking 2.4ghz) nog even binden en kijken of de motor en de servo's het doen.
Maarten
Laatst bewerkt: