bouwverslag cap 232

Had je het 1e ventiel niet dichter bij de uitstromende uitlaatgassen kunnen monteren op het vlakke deel van de demper? Zo staat het namelijk op de site(Welke site weet ik niet meer)waar ze die setjes compleet verkopen.

heb nog geen buis:(
maar er komt een nieuwe motor....
moet alleen het geld nog hebben
de sponsor maar weer is lief aan kijken:P
een os 10cc wil ik er op doen
kijken of dat power heeft:P

os 10cc 550 gram..
irvine 8.5cc 392 gram..
de os is 158 gram zwaarder
kan iig het lood er uit en een ligtere accu
dan is het niet dat het vermogen verscheel er is omdat er gewicht uit kan
opsig is het alleen in het voordeel
maar moet eerst het geld hebben

heb voor kamp de motor even af gesteld en loopt nu goed

eindelijk
ook even extra goed op het landen ge oefent maar t wil nog niet echt lukken

spuiten%20%201.jpg

spuiten%20%202.jpg

en dan vlieg je thuis met de cap en dan maak je dinsdags 2 vluchten waar van 3x de gear er onder weg en woensdags ook 2x er onder weg met een gad in de romp
dus wil het nu 1x met 3 breek bouten doen
en de onderkant in de carbon zetten
en als dat niet gaat 3 metalen:(

romp%7E0.jpg

carbon%201.jpg
omdat ik de motorkap wit ga maken heb ik de neus al aan gepast
het komt er zo uit te zien

romp%20fholie.jpg

moet je wel netjes de rafels recht afsnijden / knippen anders krijg je volgens mij zo'n knutsel plane

epoxiharz
dat moet je 1 op 4 mengen en dan op het hout smeeren en daarna moet je het carcon er op legen
met een kwartse er op tamponeren en dan gaat allen harz er door heen en later met het kwarsje er over heen en een dun laagje er op smeren en dan 24 uur laten droogen

Voortaan even afplakken met schilderstape en dan snijden of knippen.

epoxiharz
dat moet je 1 op 4 mengen en dan op het hout smeeren en daarna moet je het carcon er op legen
met een kwartse er op tamponeren en dan gaat allen harz er door heen en later met het kwarsje er over heen en een dun laagje er op smeren en dan 24 uur laten droogen

als het goed is gaat het er niet doorheen, maar in. Net als bij glasvezel doek, zijn de carbon buisjes hol. Door de capilaire werking 'zuigen' de buisjes zich vol, hard de boel uit en krijg je een erg sterk geheel. De krachten worden dan netjes verdeeld over het oppervlak door de manier van weven. Carbon is lichter dan glas en het geeft een 'stoere' look...

ik heb het capbon wel gefholiet
ik heb hier een foto dat alles opnieuw is gespoten

kom maar op met jullie mening
de cocpit moet nog even gespoten worden, hij word in een smokelook gespoten

cap%2022-8-2005.jpg

wel een pokkewerk:P

weet iemand bij welke winkel ik smokelook spuitbusje kan halen?
de spuitbussen zijn van tamia

die witte kap ziet er veel beter uit dan die rode die je eerst had. welke motor zit er nou in? nog steeds die 8.5 irvine? en werkt dat smoke system een beetje?

Back