Bouwverslag Caravan

Nou zeg :confused:
RRobert pakt gewon de TS zijn topic een beetje af. Maak dan je eigen topic aan RRobert !:sleepy:

Nou zeg :confused:
RRobert pakt gewon de TS zijn topic een beetje af. Maak dan je eigen topic aan RRobert !:sleepy:

En als i kdit doe krijg ik compentaar van de mods. dat ik gewoon hier in verder moet en dan sluiten ze die. Maar volgens mij heeft niet ieder een eigen topic ofso. Volgens mij mag ik hiet toch ook gewoon vragen stellen over hoe of wat. dat lijkt mij.

de rest hartstikke bedankt voor de tips ik zal er iets mee doen.

Ik ga een stangetje/balkje zie wel wat nemen ____| en op op het veticale stangetje (noem ik het even) doe ik een busje en daarboven weer een moertje die vast zit. aan het busje maak ik een ander stangetje en die maak ik aan m'n auto vast. zo kan hij gewoon draaien.

Laatst bewerkt:
Vandaag weer eens gekeken wat ik had gedaan.
Kwam ik een fout in mijn berekeningen tegen. :(

Dit was makkelijk te verhelpen, maar ik moest wel overnieuw zagen & verven, dit droogt nu.
Ik zal van het weekend foto's plaatsen.

Fijne avond.

heb hele tijd geleden al een caravan gemaakt!
vind hem persoonlijk echt vet geworden maar staat nu alleen al jaartje stil wegens tijd gebrek.
verlichting moet nog een printje voor gemaakt worden en moet nog steeds een trekhaak fixen.ook de as wil nog wel is een probleem zijn.

@ robert als je een manier hebt gevonden om hem achter je sprint te kunnen hangen ben ik wel nieuwschierig. zitten niet echt bevestigings punten op want moet wel stevig zijn.

ff wat pic's
SP_A0359.jpg

SP_A0362.jpg

SP_A0364.jpg

zijn al wat oudere foto's is ondertussen al wel wat verbeterd hoor

ik heb bovenop mijn kap een soort draaikoppeling, me auto kan onder de trailer rond draaien, en is daardoor zeer wendbaar. super leuk om mee door huis te rijden!;)

Ik hoop dit weekend tijd te hebben want de dagen vliegen al zo snel om dan zal ik een foto maken als ik bezig ben. Maar ik doe eigenlijk precies hetzelfde als met m'n as. nu 1 busje over een asje en die loodrecht op een andere die aan de caravan zit en dan aan dat busje maak ik een ander asje vast en dat komt aan m'n auto maar ik kijk wel hoe ik dat dan weer doe.

zo vroeg op de morgen kan ik niet helemaal zuiver denken nog:sleepy::sleeping::mrgreen:

Zo, een grote update vandaag.
Lekker bezig geweest. :D
Ik zal jullie niet te lang ophouden en ik zal de fotos posten.

Hier komen ze! :cool:

We beginnen bij het begin.
Nu zijn de raampjes uitgezaagd.
dsc00055sg.jpg

Zo ziet de onderplaat er nu uit.
Met de wielkasten.
dsc00056yf.jpg

Nu op het chassis, hij ligt er nu niet goed op. :mad:
(De wielkasten lijken erg hoog, maar dit is zeker nodig, zie volgende foto)
dsc00057y.jpg

Nu kan je zien dat de wielkasten mooi uitkomen.
(Helaas door mijn slechte foto niet ;))
dsc00059xk.jpg

Ook begonnen aan het interieur, begonnen aan de bank die bekleed is met een diepe rode kleur skai.
(Ik vind hem erg mooi, en strak)
dsc00060v.jpg

Hier komt hij ongeveer in de caravan.
dsc00061pk.jpg

Nu even een sfeerplaatje...
dsc00062jfa.jpg

Morgen ga ik weer verder met het interieur.
Ik zal niet echt veel kunnen doen omdat ik moet verven en geen verf heb (En verf ook duur is :rolleyes:)
Ik kan in iedergeval weer verder.

En ik ga morgen even naar een Tamiya Mini-Cooper kijken, ik heb er zin in! :)

Eindelijk weer wat gedaan.
De caravan is aan de buitenkant wit gespoten & aan de binnenkant wit gelakt.
Als er belangstelling is bij foto's zet ik deze erop.

Zo, er was belangstelling.
Hier dus Pic's!

Het begint er nu uit te zien als een caravan.
Nu weet je eindelijk waarvoor je het doet.
Het resultaat vind ik best aardig.
Uiteraard komt er nog een striping over de caravan.
Maar ik heb wel weer lang genoeg getikt nu foto's! :D

dsc00063g.jpg

Hier de gewitte plaatjes.
Helaas zie je de kleur niet echt.
Het glimt allemaal mooi!

dsc00064tk.jpg

Hier de gelakte onderkant. (Binnenkant dus)
Deurtje is van beiden kanten wit, aan de binnenkant van de deur zitten in het echt vakjes wat ik ook ga namaken.

dsc00065g.jpg

Zo als het er dan gaat uitzien, de randjes in de raamopeningen worden zwart. (Alleen nog geen idee hoe.. :confused:)

dsc00067tx.jpg

Zoals het dan wordt. (Ja, er komt nog interieur..)
Met de gelakte binnenkant.

Zo dat was mijn update alweer.
Ik wil deze vakantie het project afronden, alleen dit zal helaas niet gaan lukken.
Ik krijg ook nog wat leuke knutsel cadeaus van conrad, en daar moet ik natuurlijk ook aan beginnen. :cool:
Ik hoop wel het interieur af te krijgen.

Ik krijg voor de kerst ook een Tamiya Mini.
Ik heb besloten om hier niets aan te gaan hangen, omdat ik mijn chassis niet wil slopen door er een trekhaak in te maken.
Nu is er bij het truckers forum een topic over rastar auto's (1:14 auto's voor op de baan bij de truck) en dit leek mij wel wat om deze een beetje te verbouwen en er een caravan achter te hangen. ;)
Nu zijn ze bij de Action niet zo duur, en zien ze er leuk uit.
Iemand die meer weet met hoe je deze ombouwt naar een goede werkende auto, ik ontvang graag een PB'tje.

En..
Ik wens jullie allemaal een Fijne kerstdagen :xmas: en een gelukkig nieuwjaar :proost: .

hallo
ik heb thuis een traxxas stampede
en ik wil er graag een aananger achter maken.
heeft iemand iedeen hoe ik dat kan doen. het moet wel een beetje goedkoop zijn.
mvg tim476

Laatst bewerkt:
Back