Bouwverslag Caravan

hallo
ik heb thuis een traxxas stampede
en ik wil er graag een aananger achter maken.
heeft iemand iedeen hoe ik dat kan doen. het moet wel een beetje goedkoop zijn.
mvg tim476

beste tim,

pak een schoenen doos zet er wielen onder en klar is kees. als je gewoon het hele topic had gelezen had je er zelf ook kunnen zien dat ik gewoon een schoenendoos heb.

gebruik de zoekfunctie en google en zal al een hele eind komen

of gewoon je eigen inspiratie want wij weten niet hoe groot je boot is en hoe die eruit ziet!

greetz, nitro

dit is een fototje van een 1/1 boottrailer, dus gebruik je inspiratie en maak het in hout of alu...

het is praktisch hetzelfde maar gewoon kleiner.

Stam%20boottrailer%20750%20kg.JPG_20060131163208.jpg

en nu verder on-topic want dit is een caravan-topic.

je opent misschien beter een appart topic voor je boottrailer

greetz

dit is een fototje van een 1/1 boottrailer, dus gebruik je inspiratie en maak het in hout of alu...

het is praktisch hetzelfde maar gewoon kleiner.

Stam%20boottrailer%20750%20kg.JPG_20060131163208.jpg

en nu verder on-topic want dit is een caravan-topic.

je opent misschien beter een appart topic voor je boottrailer

greetz

nee ik wil geen appart topic starten.
mvg Tim476

beste tim,

ik heb z'n gevoel dat je niet kan lezen/luisteren.

dit is een caravantopic geen trailertopic. Dus we praten hier over caravan's hoe we die maken en hoe de vorderingen gaan. als je over je trailer wil praten maak dan een nieuw topic. want nu gaan we :offtopic:.

:ontopic: piecje en hoe gaat het met de CARAVAN Ik ben nog niet verder gegaan. Mischien dat ik volgende week wat ga doen aan de bevestiging aan m'n auto. Zal weer niks van komen want ik heb het veel en veeelste druk met alles ik heb zowat geen tijd meer om te rijden. en nu ik vrij ben ligt er sneeuw en dan ga ik niet rijden met m'n hpi sprint:mrgreen:

ik vind jou project echt mooi vooral die bank. ik zal dat niet kunnen hoor.

beste tim,

dit is een caravantopic geen trailertopic. Dus we praten hier over caravan's hoe we die maken en hoe de vorderingen gaan. als je over je trailer wil praten MAAK DAN EEN NIEUW TOPIC. want nu gaan we :offtopic:.

hier kan ik niets aan toevoegen!!

beste tim,

dit is een caravantopic geen trailertopic. Dus we praten hier over caravan's hoe we die maken en hoe de vorderingen gaan. als je over je trailer wil praten maak dan een nieuw topic. want nu gaan we :offtopic:.

:ontopic: piecje en hoe gaat het met de CARAVAN Ik ben nog niet verder gegaan. Mischien dat ik volgende week wat ga doen aan de bevestiging aan m'n auto. Zal weer niks van komen want ik heb het veel en veeelste druk met alles ik heb zowat geen tijd meer om te rijden. en nu ik vrij ben ligt er sneeuw en dan ga ik niet rijden met m'n hpi sprint:mrgreen:

ik vind jou project echt mooi vooral die bank. ik zal dat niet kunnen hoor.

mag ik vragen welke bank????
en ik ben nieuw en ik weet niet hoe ik een nieuw topic kan beginnen!!!
mvg Tim476

beste tim, om jou speciaal voor jou zal ik je helpen ik maak ene topic voor je aan zodat jij daar verder kan praten. ik zal hem een goed enaam geven.

hallo ik heb zelf ook een brandstof auto van hyper en ik zou ook een caravan willen maken maar ik weet niet hoe je de trekhaak moet maken die je aan je auto moet maken heeft er iemand een plan of foto van de trekhaak

Back