5p1k3
Forum veteraan
Vorig jaar heb ik deze kist gekocht bij Quartel. In eerste instantie wilde ik heel graag (wil hem nog steeds een keer bouwen) een Pitts Special S1 van Greatplanes kopen. Nadeel is dat dit toestel discontinued is. Aan de Pitts was niet meer te komen, maar er waren nog wel 3 modellen in stock van de Christen Eagle, eveneens van Greatplanes. Uiteindelijk overstag gegaan en heb dus deze kist aangeschaft.
Mijn vader (me109) is er al deels mee begonnen, maar omdat de kist zo groot is, heeft hij er niet erg veel aan kunnen doen nog (ivm ruimte gebrek). Nu staat de kist bij mij op zolder en ik kan niet wachten om eraan te beginnen met bouwen. Eigenlijk zou ik mijn andere bouwproject eerst af moeten maken, maar ik denk dat ik hier toch alvast maar aan begin.
Om een idee te krijgen van hoe mijn toestel er nu uitziet zie hieronder de foto's:
Mijn vader (me109) is er al deels mee begonnen, maar omdat de kist zo groot is, heeft hij er niet erg veel aan kunnen doen nog (ivm ruimte gebrek). Nu staat de kist bij mij op zolder en ik kan niet wachten om eraan te beginnen met bouwen. Eigenlijk zou ik mijn andere bouwproject eerst af moeten maken, maar ik denk dat ik hier toch alvast maar aan begin.
Om een idee te krijgen van hoe mijn toestel er nu uitziet zie hieronder de foto's:
Laatst bewerkt: