Bij de Formido is ie 10 euro:shock:, Hou er alleen even rekening mee dat er maar 2 lijmpatronen bijzitten, Daar is de formido dan wel goed voor: 14 stuks voor 2.5099 cent bij de action??? morgen ff 1 ophalen :wink:
ziet er voor de rest goed uit![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bij de Formido is ie 10 euro:shock:, Hou er alleen even rekening mee dat er maar 2 lijmpatronen bijzitten, Daar is de formido dan wel goed voor: 14 stuks voor 2.5099 cent bij de action??? morgen ff 1 ophalen :wink:
ziet er voor de rest goed uit![]()
Ik gebruik op het lijmpistool 7mm lijmpatronen, 8 wil ook nog wel lukken denk ik. Maar 11mm nietik heb hier nog genoeg lijmstiften. die van de acion is toch wel 11mm??
@thijs:
91+15=106
een complete set met r700 ontvanger en servo kost iets van 130-140 euro, beterre optie lijkt me dan :wink:
Als die extra spullen voor jouw bruikbaar zijn wel ja.een complete set met r700 ontvanger en servo kost iets van 130-140 euro, beterre optie lijkt me dan :wink:
Zou iemand even kunnen reageren met zijn setup? (het liefst van rctechnics) Want ik weet nog niet of die setup van mij te licht is??
ik heb hier nog genoeg lijmstiften. die van de acion is toch wel 11mm??
@thijs:
91+15=106
een complete set met r700 ontvanger en servo kost iets van 130-140 euro, beterre optie lijkt me dan :wink:
Was net even aan het zoeken voor de besturing van de roeren, en kwam ik deze set tegen: RCtechnics Internet Store , is dit een goede keuze om te kopen? (weet ik wel zeker dat alles "past")
Was net even aan het zoeken voor de besturing van de roeren, en kwam ik deze set tegen: RCtechnics Internet Store , is dit een goede keuze om te kopen? (weet ik wel zeker dat alles "past")
Hoe hebben jullie de vleugel gebouwd? Ik heb mijn vleugel (zonder rolroeren) verstevigd met een 3 mm koolstofstaaf. Bijde vleugelhelften hebben een aparte staaf en die zitten in het midden aan elkaar geplakt. De koolstofstaaf is uit twee stukken omdat ik wel een kleine V stelling in de vleugel wilde hebben.
Hoe zou ik de vleugel nu het beste kunnen bouwen en verstevigen zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren?