bouwverslag depron Citabria/Super Decathlon/Piper

ik ga morgen mn best doen om het depron te vinden

kan dat bij hubo,gamma,praxis of moet ik dan naar een speciale zaak
ik woon in enschede mischien weet iemand een goede zaak ?>

Ik heb me verrot gezocht op dat forum,maar ik ga vanmiddag na school bij hubbo bij modelbouwzaak,praxis,gamma ik ga overal ff kijken en met het bouwplan moet je overelkaar heen laten gaan wandt snijen ben ik geen kampioon

Laatst bewerkt door een moderator:
depron

hey ik weet wel waar je in hengelo zwart depron 6mm kan halen wit depron in hengelo behalve 3mm bij aht dan is mij niet gelukt ik zou zwart halen of ff naar de club gaan maar zwart kan je halen bij de jong parket

Hallo, Ik ben overal geweest praxis gamma hubbo parketzaak vloerzaak tapijtzaak.

overal hebben ze aleen een dik spul ,meer geperste vezels en en soort van depron maar op rol alln bij de hubo haden ze iets templex ik zal ff foto erop zttn

of het bruik baar is weet ik niet ??

1216856723.jpg

Deze aln dat wat dunner (hoe kan je eigenlijk je eigen fotos posten ??)

Ik heb trouwens wel depron gevonden maar dat was een pak van 10 vierkante m.
en dat kost dan 24 euries

Laatst bewerkt door een moderator:
hoe plaats je foto's?? net zoals je dit plaatje hebt gedaan, alleen dan eerst je eigen foro uploaden bij bv imageshack (let op max 640*480)

10m2?? kun je lekker veel van bouwen, maar reken er maar op, dat komt heus wel op hoor ;)

hoe plaats je foto's?? net zoals je dit plaatje hebt gedaan, alleen dan eerst je eigen foro uploaden bij bv imageshack (let op max 640*480)

10m2?? kun je lekker veel van bouwen, maar reken er maar op, dat komt heus wel op hoor ;)

ow maar ik zit op dit moment geld loos :(:(

maar is die foto die ik liet zien is dat ook geschikts spul
weetje ik probeer het gwoon xD

Depron

hey ik weet wel waar je in hengelo zwart depron 6mm kan halen wit depron in hengelo behalve 3mm bij aht dan is mij niet gelukt ik zou zwart halen of ff naar de club gaan maar zwart kan je halen bij de jong parket

Dan ga ik in het weekend of donderdag of later gaa ik dan wel ff naar hengelo wat zijn de adressen of namen ??

dankje,,

ik heb gister snel ff een test deel gemaakt van dat templex het is lkkr licht maar doordat het piepschuim is en het bestaat uit kleine balletjes kreig je heel erg gerafelde randjes en het is vervelend snijen als ik thuis ben weeg ik hem wel ff

is ook niet echt crashbestendig en als je toch crashed dan sneeuwt het ook direct. ik zou gewoon voor depron gaan ;)

Back