Citabria ligt even stil ...
Hee Robert,
Citabria ligt even stil, met de nadruk op even. Heeft te maken drukte met van alles en nog wat ... wat ? Nou kijk maar even mee
We vliegen met onze club eens in de vier weken indoor, dus dat brengt altijd wel wat reparatiewerk met zich mee. Is altijd wel beregezellig en natuurlijk leuk om te doen.
Meer info op ons clubforum, kijk maar even hier.
Omdat het paaltjesvliegen een groot succes is, hebben we de paaltjes ook even in de kerstsfeer gebracht. Hier zie je hoe Hennie en Jan de paaltjes klaarzetten:
Ik had met een club-maatje Dennis afgesproken dat we iets geks zouden maken voor december, nou Dennis legde de lat hoog. Dit is zijn creatie geworden
Ik besloot een kerstboom te maken, want dat leek me makkelijker vliegend te krijgen

Ooh denneboom, ooh denneboom ... Hier zie je mij een boompje opzetten:
Wat ? Geloof je niet dat ie vliegt

...
Wat zeg je, geloof je het nog niet ? Photoshop

Nou het staat ook op film
Buiten al dat indoorvliegen wordt er ook nog gewerkt aan een scenery voor Aerofly Pro Deluxe van ons eigen clubveld. Tjonge, daar gaat pas tijd in zitten

.
Op ons clubforum heb ik een draadje geopend, hoe ik dat aan het doen ben, klik maar even hier.
Eerst heb ik natuurlijk het veld en de lucht vastgelegd op een flink aantal foto's ...
... dit zijn dan die "flinke aantallen" foto's:
... en uiteindelijk moet dat dan een panorama worden. Is nog lang niet klaar, maar zoiets moet het worden wil het bruikbaar zijn voor Aerofly:
Toen bedacht ik me dat het ook wel erg leuk zou zijn om onze sporthal in Aerofly te hebben, dus met een tweede fotoset aan de slag gegaan. Na een uurtje of 15 aan de foto's gewerkt te hebben, heb ik een begin. Komt ie
Eerste resultaat begint er op te lijken, moet hier en daar nog wat kleur en licht bijwerken, wat plafond bijproduceren, maar het begin is gemaakt ...
en deze set is al aardig gelukt, kijk maar eens naar de lijnen op de vloer, sluiten bijna allemaal goed aan nu. Dat was echt een crime :evil:
Toch is deze set nog niet helemaal naar m'n zin, terwijl hier toch al een uurtje of 15 inzit

Het einde is ook nog niet in zicht, maar ach ... 't is toch takkeweer en over drie weken is er pas weer een indoor gepland
Nou Robert, nu weet je waarom de Citabria even stil ligt ... maarreeh, die komt heus wel af hoor

De setup heb ik al, de delen zijn bijna allemaal klaar en in kleur, de drijvers zijn bruikbaar ... nou nog even wat tijd vinden
Grtz,
Menno