Scheelt een hoop gewurm tussen alle staafjes. :?![]()
Als je ergens een probleem in wilt zien, dan is het er vaak ook

Grt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Scheelt een hoop gewurm tussen alle staafjes. :?![]()
Dus is er ook geen probleem om eerst de bovenkant te plakken en dan pas het koolstof. :teacher:Als je ergens een probleem in wilt zien, dan is het er vaak ook![]()
@Nando en Alexzzzzzzzzzzz, hebben jullie het wel eens op deze manier gedaan of zien jullie problemen die er misschien niet zijn?
Zoals blijkt zijn er vele wegen die naar Rome leiden. Ongetwijfeld bouw ik nog wel eenzelfde en daar kan ik de boven en onderkant apart van elkaar doen. Achteraf kan ik dan zeggen welke methode makkelijker is.
@Nando en Alexzzzzzzzzzzz, hebben jullie het wel eens op deze manier gedaan of zien jullie problemen die er misschien niet zijn?
Hierboven de problemen genoemd die ik zie.@Nando en Alexzzzzzzzzzzz, hebben jullie het wel eens op deze manier gedaan of zien jullie problemen die er misschien niet zijn?
30minuuten en het materiaal kopen en die enorme bouwtavel opslaan, nadelen van die metode.
En ik heb nog steeds geen voordeel gehoord.
Hierboven de problemen genoemd die ik zie.
Daarnaast is het meer werk om je model zo neer te leggen dat je overal makkelijk bijkan, je hebt minder opties met de tavels.
Wel hoor, die heb je wel gehoord: de vlieger zit in no-time in elkaar :wink:
Als je ergens een voordeel in wilt zien, dan is het er vaak ookAls je ergens een probleem in wilt zien, dan is het er vaak ookNog nooit last gehad van het carbon, ruimte zat altijd.
Grt.
Dan zou ik mijn plakwerk niet haaks opde schuine kant leggen maar de romp in de lengterichting zodat het teveel aan lijm netjes wegloopt.Ik denk dat je mij nog eerder dit ziet doen dan een dubbele bouwplank maken:
![]()
:rolling: