Hallo allemaal,
Heb tijdje geleden van depron een pylon racer gebouwd en heb met de bouw foto's gemaakt, dus zal is een verslagje posten
Had voor de pylonracer geen plan gevonden, alleen een klein verslag van iemand die hem ook gemaakt had, dus heb hem van een foto nagemaakt, dat het een beetje eigen ontwerp maakt :-D
Ben begonnen met de vleugel,.. ik d8 95cm span 8)
Carbon buisje erin (4mm)
Rolroeren:
Servo erin:
Daarna begonnen aan het rompje:
Enne,, BOMUIKJE :-D
Motormound:
En de tail, zo had ik hem eerst, was idd veeels te klein:
De aanstuuring vond ik zelf wel mooi weggewerkt
En nu is ie:
Fototje van de binnenkant:
En het eindresultaat :-D
Dat was het dan 8)
Hij heeft al aantal vluchten erop zitten, en hij vliegt best goed
Het enige dat is nog mis is de rudder dus die zal ik er ook nog wel op maken :wink:
Hij heeft power genoeg, hij gaat bijna net zo hard verticaal als recht vooruit, (omdat ik recht voor uit niet volgas vlieg want da gaan de vleugels wapperen :twisted: )
En zweven doet hij ook super!
Mvg jordi
Heb tijdje geleden van depron een pylon racer gebouwd en heb met de bouw foto's gemaakt, dus zal is een verslagje posten

Had voor de pylonracer geen plan gevonden, alleen een klein verslag van iemand die hem ook gemaakt had, dus heb hem van een foto nagemaakt, dat het een beetje eigen ontwerp maakt :-D
Ben begonnen met de vleugel,.. ik d8 95cm span 8)

Carbon buisje erin (4mm)

Rolroeren:

Servo erin:

Daarna begonnen aan het rompje:

Enne,, BOMUIKJE :-D

Motormound:

En de tail, zo had ik hem eerst, was idd veeels te klein:

De aanstuuring vond ik zelf wel mooi weggewerkt

En nu is ie:

Fototje van de binnenkant:

En het eindresultaat :-D

Dat was het dan 8)
Hij heeft al aantal vluchten erop zitten, en hij vliegt best goed

Het enige dat is nog mis is de rudder dus die zal ik er ook nog wel op maken :wink:
Hij heeft power genoeg, hij gaat bijna net zo hard verticaal als recht vooruit, (omdat ik recht voor uit niet volgas vlieg want da gaan de vleugels wapperen :twisted: )
En zweven doet hij ook super!
Mvg jordi