Hier het begin van het verslag van de bouw van de dg 600. Deze word dik 5 meter. (5,10m om precies te zijn.)
De ribben voor de versterking van de vleugel. De vleugel zelf is een styropor kern en deze wordt ingedekt met abachi en glasmat.
Het hoogteroer. Hier komen twee servo's in voor het hoogte. Dit hebben we zo gedaan omdat het dan makkelijker van de romp is aftehalen.
De tekening van het eerste gedeelte van de vleugel (romp kant). Onderaan de tekening is het eerste gedeelte van de ligger.
De tekening van de vleugelpen bevestiging in de vleugel. Deze moet nog worden aangepast, omdat de pen wat aan de dunne kant is. Hoe we dit veranderen, weten we nog niet, omdat je met de v-stelling zit en we de ribben eigenlijk niet dichter bij elkaar willen hebben. Ideeen?
De ribben en het eerste gedeelte van de ligger. Het eerste gedeelte van de ligger wordt gemaakt van twee lagen triplex met daartussen een laag koolstof. Vanaf de helft gaat het over in twee lagen balsa met daartussen glasmat. Over dit geheel heen komt nog een koolstof kous.
Het spant voor het richtingroer.
Het spant met de positie van de servo.
Tot zo ver het eerste gedeelte van het verslag. We gaan nu eerst verder met vleugelbevestiging. Dit moet eerst bepaalt worden voor we verder kunnen.
Egbert
De ribben voor de versterking van de vleugel. De vleugel zelf is een styropor kern en deze wordt ingedekt met abachi en glasmat.
Het hoogteroer. Hier komen twee servo's in voor het hoogte. Dit hebben we zo gedaan omdat het dan makkelijker van de romp is aftehalen.
De tekening van het eerste gedeelte van de vleugel (romp kant). Onderaan de tekening is het eerste gedeelte van de ligger.
De tekening van de vleugelpen bevestiging in de vleugel. Deze moet nog worden aangepast, omdat de pen wat aan de dunne kant is. Hoe we dit veranderen, weten we nog niet, omdat je met de v-stelling zit en we de ribben eigenlijk niet dichter bij elkaar willen hebben. Ideeen?
De ribben en het eerste gedeelte van de ligger. Het eerste gedeelte van de ligger wordt gemaakt van twee lagen triplex met daartussen een laag koolstof. Vanaf de helft gaat het over in twee lagen balsa met daartussen glasmat. Over dit geheel heen komt nog een koolstof kous.
Het spant voor het richtingroer.
Het spant met de positie van de servo.
Tot zo ver het eerste gedeelte van het verslag. We gaan nu eerst verder met vleugelbevestiging. Dit moet eerst bepaalt worden voor we verder kunnen.
Egbert