Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou ik wel eens willen zien. Heb je daar ook een filmpje van? Of een keer in het echt.
Ik vind het keurig dat je de laatste tijd niet meer zo veel in de speeltuin voor de deur vliegt. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Lol.....in de wintertijd is het een al low light, maar deze is gemaakt een paar weken geleden in belgie in volle zonlicht. En als je een beetje meer in mijn youtube kanaal kijkt zul je zien dat er veel meer filmpjes zijn in volle zonlicht dan in low light. Nee ik besteed veel aandacht aan wegwerken van vibraties/jello op mijn setups als je dat bedoelt@ Garbungel, leuk filmpje! en goede skills! helaas valt het mij erg op dadt ik alleen maar filmpjes zie in LOW light conditions.
Ben heel nieuwschierig naar de resultaten in vol zonlicht.
Lol.....in de wintertijd is het een al low light, maar deze is gemaakt een paar weken geleden in belgie in volle zonlicht. En als je een beetje meer in mijn youtube kanaal kijkt zul je zien dat er veel meer filmpjes zijn in volle zonlicht dan in low light. Nee ik besteed veel aandacht aan wegwerken van vibraties/jello op mijn setups als je dat bedoelt
mijn complimenten voor de filmpjes, erg amuserend. Toch zie ik hier en daar wel lichte jello. Kan wellicht ook door Youtube komen.
Wat heb je gedaan om vibes te elimineren? Motoren en props balanceren?
Youtube zou geen jello moeten veroorzaken. Maar in dit filmpje zou je geen jello moeten zienof in ieder geval niet dat mij stoorde. Bedankt in ieder geval.
Heb je moeite met jello wegwerken? Wat voor combo gebruik je?
Allerbelangrijkste zijn je props in principe. Andere factoren kunnen de boel wel versterken, maar zijn minder belangrijk dan de props. Dji armen zijn bijvoorbeels bekend om de flex die erinzit, waardoor je bij wat throttle variatie buigingen van je arm krijgt in de vorm van de oscillatie, maar hoverwerk zou prima moeten gaan.
Schijnt dat er veel vibes van de motoren kunnen komen. Haal je props er maar af en voel aan je frame. (na en voor balanderen)
Haal je props er maar af en voel aan je frame. (na en voor balanderen)