Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Veiligheid staat altijd op plaats 1 bij mij als ik iets maak.
Daar stap ik ook nooit vanaf.![]()
En je hebt ook zwarte smeltlijm of Eddings om het weg te werken.
Mvg Johan
Pardon ?? Even iets beter lezenWeer erg mooi gebouwd Emil!
Waarom heeft de eigenaar voor andere motoren gekozen? Ik begrijp uit je verslag dat je er zelf weinig van merkt.
Groet,
Rob
Volgens mij wel goed gelezen. Las dat je het mooie motoren vond en gevoelsmatig beter vond lopen dan sunnysky motoren. Ook andere zijn te spreken over deze motoren. Las nergens dat je zegt: dit loopt stuk beter dan DJI. Maar ik begrijp nu dat deze toch echt een klasse hoger zijn. Damm.....had net in mijn hoofd om over een maand een f550 set te kopen. Nu maar weer eens gaan puzzelen wat het gaat kosten met deze mooie jongens. Keep up the good work.
Volgens mij wel goed gelezen. Las dat je het mooie motoren vond en gevoelsmatig beter vond lopen dan sunnysky motoren. Ook andere zijn te spreken over deze motoren. Las nergens dat je zegt: dit loopt stuk beter dan DJI. Maar ik begrijp nu dat deze toch echt een klasse hoger zijn. Damm.....had net in mijn hoofd om over een maand een f550 set te kopen. Nu maar weer eens gaan puzzelen wat het gaat kosten met deze mooie jongens. Keep up the good work.
Ha scherp! Zal het aanpassen!Toppie MC
jammer dat we een maand op een update moeten wachten![]()
Ik heb er geen filmpje van.... In het echt is geen probleem.. Het mooie weer komt er weer aan en dan zijn we weer vaak te vinden op het "test veldje" of even een paar honderd meter ervandaan op de open vlaktes...
Nee klopt, als ik met een longrange FPV TBS disco van iemand anders vlieg,(om het een en ander uit te testen) ga ik geen risico nemen, om Iemand flips en rolls laten zien omdat hij dat zo graag wil.Ik heb dat (dat ik vloog met niet mijn tbs) ook aan Aaldert en Rogier vertelt...
Jongens serieus wat is de pak kans??? Als ik hier in Schagen vlieg is er echt geen haan die er naar kraait. Stond laatst met mn 500pro te vliegen en er kwam gewoon een agent kijken en vragen stellen omdat hij het ook leuk vindt.
En ik maak ook foto's en filmpjes met mn multi. Ik zet het dan natuurlijk niet op een website. je moet het gewoon underground houden.
Als je er geld voor vraagt is het in principe commercieel en je zou er btw mee moeten betalenBeetje lastig als ik er per foto sessie er een X bedrag voor vraag... En de meesten willen toch wel een bonnetje zien..
De vraag is ook waneer is het commercieel ? Ik hoop dat er in april wat meer duidelijkheid is...