F
fredje
Guest
Ziezo hier een van de laatste updates voor de maiden. Deze namiddag ga ik nog een pinion halen bij Pedro (thx daarvoor :wink: ). En dan kunnen we de lucht in. Ik ga eerst proberen met de 3550kv motor van align met een 3s 2150 mah flightpower lipo. Ik zal hem ook testen met een 4s lipo. De zender ziet er zeer goed uit, werkt beetje anders dan de FF9 maar eenmaal je er mee weg bent houd het niets meer in.
Het enige wat ik niet zo goed vind is het systeem om de servo's te plaatsen maar ik heb het een beetje veranderd met het dremeltje zodat ik er toch gemakkelijk mee kan werken. De mainblades zijn ook zeer goed (fiberglas met carbon core). Oh ja, de staartservo zit niet op de boom maar in het frame. Het enige probleem is dus dat de stang naar de staart maar door 1 oogje moet. Ik ga enkele bij maken want nu kan de stang plooien en dit willen we toch niet. Ziezo hier nog wat foto's, stay tuned :wink: :!:
Hier zie je de servo's van de swashplate. Het systeem heb ik wel wat aangepast.
Hier de heli, wel nog zonder motor, die plaats ik zodra ik mijn pinion heb.
Dit ben ik, die druk bezig is zoals altijd :lol:
Gr,
Fréderic
Het enige wat ik niet zo goed vind is het systeem om de servo's te plaatsen maar ik heb het een beetje veranderd met het dremeltje zodat ik er toch gemakkelijk mee kan werken. De mainblades zijn ook zeer goed (fiberglas met carbon core). Oh ja, de staartservo zit niet op de boom maar in het frame. Het enige probleem is dus dat de stang naar de staart maar door 1 oogje moet. Ik ga enkele bij maken want nu kan de stang plooien en dit willen we toch niet. Ziezo hier nog wat foto's, stay tuned :wink: :!:

Hier zie je de servo's van de swashplate. Het systeem heb ik wel wat aangepast.

Hier de heli, wel nog zonder motor, die plaats ik zodra ik mijn pinion heb.

Dit ben ik, die druk bezig is zoals altijd :lol:
Gr,
Fréderic