N Nitromethane 23 feb 2013 #42 Even een kleine update. Ik had van mede-forumlid Stephan Le Sage een tekening gehad van hoe je het beste een gedeelde hefkolom kan maken op je binnenvaartschip. Met de tekening zelf was niks mis mee, maar ik ben iemand die het in 3D beter snapt. Dus..wat doe je dan? Je pakt je doos technisch Lego en na twee avondje prutsen had ik een werkende hefkolom: Het werkingsprincipe van een stuurhuthefkolom deel 1.mp4 - YouTube En nu...nabouwen zodat het in de "Lynx" past
Even een kleine update. Ik had van mede-forumlid Stephan Le Sage een tekening gehad van hoe je het beste een gedeelde hefkolom kan maken op je binnenvaartschip. Met de tekening zelf was niks mis mee, maar ik ben iemand die het in 3D beter snapt. Dus..wat doe je dan? Je pakt je doos technisch Lego en na twee avondje prutsen had ik een werkende hefkolom: Het werkingsprincipe van een stuurhuthefkolom deel 1.mp4 - YouTube En nu...nabouwen zodat het in de "Lynx" past
Stephan le Sage 25 feb 2013 #43 Hallo Mark, Soms helpt dat ook voor mij, ik gebruik het zelf ook nog wel eens daarvoor. Kan je tevens direct zien of het wel uit te voeren is Hij werkt prima zo te zien. Tekening en een filmpje, wat willen ze nog meer Ben benieuwd naar je vervolg
Hallo Mark, Soms helpt dat ook voor mij, ik gebruik het zelf ook nog wel eens daarvoor. Kan je tevens direct zien of het wel uit te voeren is Hij werkt prima zo te zien. Tekening en een filmpje, wat willen ze nog meer Ben benieuwd naar je vervolg
N Nitromethane 14 jul 2013 #44 Einde bouwverslag Dit topic kan ook dicht, de boot is zojuist verkocht.