Na de goede prestaties gezien te hebben van dit kistje heb ik besloten om er ook een te gaan bouwen. Deze shock is met zijn lengte van 900mm en spanwijdte van 840mm wat groter dan een gemiddeld ander kistje. Echter heb ik niet het idee dat je er in de nederlandse hallen erg veel last van zal hebben. Het kistje is namelijk zo bewegelijk en kan echt in kleine ruimtes vliegen, dit heb ik mister Martin Muller dan ook zien doen bij de finale van de DMFV van twee weken geleden.
Het is gebleken dat een wat groter toestel ook meer indruk maakt bij een freestyle of aeromusical dan een klein kistje. Het proberen waard dus.
Eenmaal thuis meteen de doos opengemaakt en de inhoud eens goed bekeken. Bij het openen komt er een hoop kleur op je af.
De kleindelen met opvallend grote armpjes en weer wat slimme toepassingen. Later meer hierover.
Het drukwerk op het depron ziet er zeer scherp en vol van kleur uit.
Het gebruikte depron is een samen werking tussen Martin Muller en Depron. Het wordt Depron AERO genoemd en zou 20% lichter moeten zijn dan het normale depron.
Alle delen zijn echt perfect uit gelaserd of gewaterjet en passen dan ook perfect in elkaar.
Meer info kun je vinden op: SilhouetteART
Groeten,
Jeroen
Het is gebleken dat een wat groter toestel ook meer indruk maakt bij een freestyle of aeromusical dan een klein kistje. Het proberen waard dus.
Eenmaal thuis meteen de doos opengemaakt en de inhoud eens goed bekeken. Bij het openen komt er een hoop kleur op je af.

De kleindelen met opvallend grote armpjes en weer wat slimme toepassingen. Later meer hierover.

Het drukwerk op het depron ziet er zeer scherp en vol van kleur uit.

Het gebruikte depron is een samen werking tussen Martin Muller en Depron. Het wordt Depron AERO genoemd en zou 20% lichter moeten zijn dan het normale depron.

Alle delen zijn echt perfect uit gelaserd of gewaterjet en passen dan ook perfect in elkaar.

Meer info kun je vinden op: SilhouetteART
Groeten,
Jeroen
Laatst bewerkt: