Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat waren toch niet wij drietjes die elkaar net niet probeerden te raken heRollend cirkel voor het eerst gevlogen, na driekwart perfect rond en op hoogte werd ik iets te veel afgeleid door een berg beste stuurlui
Alexzzz zei:Ok, klinkt (op het filmpje) netjes met die 24*12 3-blads, ik zit er over te denken om ook een 3-blads te proberen, zou het veel uitmaken in geluid? (26*10/27*10 vs. 24*12 3-blads)
Grt.
Maar daaruit bleek wel dat ook dat weer heel gemakkelijk ging want dat was zo'n beetje de eerste keer sinds 2 jaar. Met de Wigens had ik er veel meer moeite mee..
Rollend cirkel voor het eerst gevlogen, na driekwart perfect rond en op hoogte werd ik iets te veel afgeleid door een berg beste stuurlui Toen was ik de weg kwijt. Maar daaruit bleek wel dat ook dat weer heel gemakkelijk ging want dat was zo'n beetje de eerste keer sinds 2 jaar. Met de Wigens had ik er veel meer moeite mee.. Nu ging hij lekker, wat zo'n piloot.... eehhh kist al niet uit kan maken..
Wat was zoveel makkelijker bij deze kist en moeilijker bij de Wigens?