Dan blijft er nog maar 500 g over voor de rest 
gr,
niels

gr,
niels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
niels steigenga zei:Dan blijft er nog maar 500 g over voor de rest
gr,
niels
Alexzzz zei:Maar je beloofde ons dat het met volle tank zou zijn he :wink:
Grt.
niels steigenga zei:Waar staat dat dan?
plotterwelt zei:Word een 2 meter Fun model die vlieg klaar (tank vol)onder 4,5 kg moet gaat wegen. 8)
plotterwelt zei:Gaan toch meer denken dat het lukt.
Alexzzz zei:plotterwelt zei:Gaan toch meer denken dat het lukt.
Ik nog steeds niet :lol: Een superlichte Sebart Funtana (2x2m) met 160FX en lipo voor besturing is met lege tank ook al dik 4,5kg, maar we gaan het zien(niet stiekem smokkelen met wegen he, dat is valsspelen :wink: )
Grt.
Danny Mulders zei:als ik het goed onthouden heb uit de scheikundeles weegt 250 ml methanol ongeveer 230 gram... inclusief tankje dus ongeveer 260-270 gram met alles erop en eraan... als ik het goed gerekend heb dan...![]()
plotterwelt zei:CA bij zulke verlijmingen is te weinig.![]()
Holz gaat schuren brengt niet veel besparing en je moet wel aan de krachten denken die er bij een 2 m kist zijn.
De hooftliggers in de vleugel zou ik de volgende keer ook anders maken maar dit is een Fräspaket van een beginnende firma dat ik niet teveel wou veranderen. :lol:
Om zelf een te maken moet je wel weer de spullen er voor hebben.
Meeste f3A kisten wegen meer dan 4500gr en dat is dan met een lege tank.hezik zei:Dan ga je kijken.. 2m kist, vliegklaar met volle tank 4,5 kg. Dat gegeven an sich is gewoon mogelijk.
Alexzzz zei:plotterwelt zei:Dus moet ik even naar een uit gfk of carbon zoeken of weet iemand een winkel in nederland die ze heeft (Hobbyin ?)
Je zou eens kunnen vragen voor de cfk poten van een X-tra 2000 bij hobbyin, die zijn niet zo zwaar (maar ik ga ze niet losschroeven om te wegen :lol: )
Grt.