Bouwverslag F16 van Fly Eagle en is gemaidend:)

hmm onderhoud van mijn eerste turbine is wat duur uitgevallen dus de nieuwe voor de F16 zal nog ff moeten wachten
maar ja dat hoort er bij, en heb dadelijk wel weer een hele nieuwe volgens mij:)
ze hebben bijna alles vervangen op de turbine wielen en de kamer na volgens mij:)

Ai, da`s jammer.

Had je het zien aankomen qua prestaties en dergelijk of was ie eigenlijk alleen maar weg voor een "beurtje".

Hij was eigenlijk alleen maar weg voor een beurtje dus heb het niet zien aankomen,

want de prestaties waren nog prima

maar ja het hoort er bij zullen we maar zeggen

Beeldmateriaal

Ik heb even het beeldmateriaal van gisteren op youtube gezwierd :-)

[URL="
- FEJ F16 1:8[/URL]

Veel kijkplezier,

(P.S: je moet ook maar eens in het oog houden hoe weinig hans naar z'n kist aan het kijken is, het was iets dat me opviel toen ik het voor de tweede keer keek en ik zou niet weten waarom :mrgreen:)

Laatst bewerkt door een moderator:
super vet filmpje
wou dat ik al zo ver was maar ja dat komt volgend jaar nog wel;)
morgen heb ik wel mijn motortje terug en kan ik weer al vast gaan rookieen:)

wauw!

Ziet er chique uit zeg.
Koen, stel eens een mollenvanger aan PMF voor.

Het kan zo'n mooi veld zijn..

Heel mooi gevlogen.. chapeau!

Groetjes,

Cliff

Ik heb even het beeldmateriaal van gisteren op youtube gezwierd :-)

[URL="
- FEJ F16 1:8[/URL]

Veel kijkplezier,

(P.S: je moet ook maar eens in het oog houden hoe weinig hans naar z'n kist aan het kijken is, het was iets dat me opviel toen ik het voor de tweede keer keek en ik zou niet weten waarom :mrgreen:)

Haha, ik heb wel opgelet hoor. Maar ik vertrouw de piloot, dat scheelt ook wel :p

Jammer van dat laatste gaatje 't begin van de laatste vlucht - 't voorwiel ging sneller dan de rest van de kist :s

Volgende keer bij ons op 't veld, dat is wat vlakker ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, ik heb wel opgelet hoor. Maar ik vertrouw de piloot, dat scheelt ook wel :p

Jammer van dat laatste gaatje 't begin van de laatste vlucht - 't voorwiel ging sneller dan de rest van de kist :s

Volgende keer bij ons op 't veld, dat is wat vlakker ;)
volgens mij was er ook een engelbewaarder aan het meekijken. Want het had ook ietsje dramatischer kunnen aflopen :(

Ja, ik heb wel vaker engeltjes als 't modelvliegen betreft... (jets in 20 meter hoge dennen parkeren en alleen canards schade, failsafes tijdens aanvliegen met turbine-shutdown op toevallig 't juiste moment, en wielen die er voor de vlucht al afvallen) ..

Als 'ie was losgekomen tijdens de landing had 't er heel anders uit kunnen zien...

Maaaarja, afkloppen, repareren en doorvliegen toch? :D :D :D

Geweldig, gefeliciteerd met de geslaagde maiden, weer een mooi kissie erbij :yes:

zo vandaag weer ff bezig geweest, heb een tijdje geen tijd gehad
maar nu is het weeer wat rustigger op het werk:) twee weekjes vakantie:)

vandaag alles van de radioplaat vast gemonteerd en al het luchtleidingenwerk gemonteerd, de sequenser werkt echt leuk:lol:

nu nog ff wachten op heveltjes voor de hoogte roeren deze zijn nu van kunstof maar zie ze liever uit alluminimum, heb er al een de andere moet nog binnen komen

en voor de komende dagen fijne feestdagen toegewenst

groetjes Johan

zo en we zijn weer bezig,
heb vandaag het richtings afgemaaktb en erop gemonteerd,
heb ook het eerste heveltje vervangen naar een metalen heveltje en alles geborcht

hier de foto's

voor

en na

nu eerst weer wat eten en morgen kunnen we weer verder:)

en hier de foto's voor en na van de radioplaat die is op de ontvanger en de kleppen van de turbinepomp na ook af maar ja op de ontvanger na ga je daar toch niks van zien want de pomp en de kleppen monteer ik onder de plaat

Back