Bouwverslag F16 van Fly Eagle en is gemaidend:)

helaas kan ik dit weekend niet.. (vrouw moet werken :( dus oppassen op mijn 2 spruiten:D)
net even op het veld geweest en het is ongeveer 117 meter bij 60 meter:mrgreen: dus plaats genoeg..

maar aankomend weekend is het toch geen goed weer of wel dan??

Niet goed genoeg voor 'n F16 denk ik. Misschien dat als 't een beetje droog is we wel even gaan kijken, ben ik dr meteen ook es geweest. Neem ik mn zwevertje wel mee - gaat ook hard :p

laat maar wat weten dan laad ik die 2 spruiten wel in om ook even langs te komen.. (ik zit immers in het bestuur :mrgreen:;))

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een weer zeg..

Maar ja, dan kunnen we tenminste weer bouwen..

886720845_6_QrCv.jpeg

Leuk kistje, mooie kleurtjes :p

Trainer van FlyEagle toch?

Maaeruh, ik vlieg toch liever dan dat ik bouw. Of in elk geval 's avonds bouwen, en overdag vliegen.. Maar morgen zal wel weer een plak- en schroef dag worden.

Vandaag nog maar wat geklooid aan mn vipertje, pootjes gaan nu mooi in- en uit. Filmpje staat bijna op joeptoep

Hans

FlyEagleJet Trainer

Dit is idd de Trainer van FEJ.
Er komt een Jets-Munt Merlin 90 op:

884059104_6_ZwrQ.jpeg

Een bouwverslag kan ik beter niet doen omdat de moderators dat als reclame zouden interpreteren...

Ik wilde eerst de Liberty-S om deze Turbine bouwen maar die is door een goede bekende van ons allemaal gekocht..

884059167_6_sRai.jpeg

dus vandaar dat ik nu de Trainer maar bouw.
Maare vragen staat vrij natuurlijk ;)

Groetjes,

Cliff

ja ja de maiden is geweest vandaag, wat vliegt dat ding lekker, natuurlijk wel wat wennen maar het ging allemaal prima :)
er is ook gefilmd en deze link moet ik nog krijgen maar komt natuurlijk ook hier bij te staan

groetjes Johan

ja ja de maiden is geweest vandaag, wat vliegt dat ding lekker, natuurlijk wel wat wennen maar het ging allemaal prima :)
er is ook gefilmd en deze link moet ik nog krijgen maar komt natuurlijk ook hier bij te staan

groetjes Johan

Proficiat :) Landing was mooier dan de mijne ;) Alleen nog iets aan die kl$#te neuswieltjes doen :rolleyes:

Hans

de landing van jouw was ook prima, alleen dat technische kl#te probleem met het neus wiel was pech hebben, moeten het voorpootje toch eens onder de loep nemen of we daar iets anders voor kunnen maken.

@Jopie

Jopie gefeliciteerd met je geslaagde maiden, gaat die mooie F16 die van Ger en Bart is geweest toch toch nog vliegen, toppie man

Gr Japioooo

He Johan,

Gefeliciteerd met je maiden :p, kom maar op met het filmpje kan ik mijn oude F16 zien vliegen.

Super dat hij goed vliegt, Fly Eagle is zeker geen verkeerd merk en ze blijven maar doorgaan met nieuwe en betaalbare modellen.

Tot gauw.

Dis niet handig als je gaat landen:

zz_oorzaak.JPG

Remt wat (te) goed...

Gevolg - klein neusstandje. Schade aan de onderkant is 't ergst, maar beperkt tot:

zz_gevolg.JPG

En dit moet dus nieuw:
zz_nieuwe.JPG

Ik heb deze al een paar keer recht moeten buigen, denk dat 't alu nu echt te zwak is.

Iemand met 'n (cnc) freesbankje en een plakje stevige alu die 'n nieuw vorkje voor me kan frezen? Denk dat jopie ook wel 'n upgrade wil..

(Ik ga nu voor 'n complete vork, ipv maar zo'n halve. Dan maar niet schaal, maar 't had allemaal veel erger kunnen zijn...)

Hans

Back